Η επιρροή της προώθησης των superfoods μέσω των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, εμπειρκή διερεύνηση.

Πτυχιακή Εργασία 30757 115 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επιρροή της προώθησης των superfoods μέσω των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, εμπειρκή διερεύνηση.
Συγγραφέας:
Σίσκα, Παυλίνα, Γεώργιος
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι επηρεαστές του χώρου στο marketing αναλαμβάνουν να προωθήσουν με τρόπο αποτελεσματικό τα superfoods στο κοινό επικοινωνώντας το προϊόν με διαφορετικές στρατηγικές. Οι καταναλωτές που παρακολουθούν τις τάσεις στην αγορά προσαρμόζονται στις εξελίξεις και κρίνουν την εμφάνιση αυτών των προωθήσεων με σκοπό την λήψη αποφάσεων για την αγορά των superfoods. Πριν από κάθε ενέργειά τους το κοινό προσπαθεί να δράσει ανάλογα με τις ανάγκες του και να πάρει ορθολογικές αποφάσεις που θα τον οδηγήσουν στην αγορά τέτοιων προϊόντων ή όχι. Η παρούσα εργασία στοχεύει στην κατανόηση που επιδράει ο τρόπος που προωθούνται τα superfoods μέσω των social media στην καταναλωτική συμπεριφορά και τις επιλογές αγοράς. Η χρήση ερωτηματολογίου αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα κατανόησης του τρόπου που επεξεργάζονται οι καταναλωτές τα δεδομένα και που λαμβάνουν τις αποφάσεις τους.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2025-07-22
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Κοινωνικά δίκτυα
Τροφή - Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά:
μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπερτροφές, επηρεαστές γνώμης
Περιγραφή:
77 σ.,πίν.,διαγρ.,σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

PAVLINASISKA.pdf

1 MB