Μουσεία και Marketing. Το Πωλητήριο του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Παρελθόν, παρόν και προκλήσεις

Μεταπτυχιακή Εργασία 25187 558 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Μουσεία και Marketing. Το Πωλητήριο του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Παρελθόν, παρόν και προκλήσεις
Συγγραφέας:
Μπαραμπούτη, Δέσποινα, Κωνσταντίνος
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Ο σκοπός της εργασίας είναι να εντοπίσει τη σημασία της εφαρμογής στρατηγικών marketing σε μη κερδοσκοπικούς πολιτιστικούς οργανισμούς, όπως τα μουσεία.
Η έρευνα επικεντρώνεται στην εξέταση της θεωρίας marketing υπηρεσιών και διερευ-νά τα πωλητήρια, μια επιμέρους υπηρεσία που προσφέρεται στα μουσεία.
Πιο εξειδικευμένα, εξετάζεται ο ρόλος των πωλητηρίων στην εξυπηρέτηση της απο-στολής των μουσείων, καθώς και η συμβολή τους σε προβληματοθεσίες βιωσιμότητας.
Μαζί με το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας που βασίζεται σε ενδελεχή ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, διερευνάται ως μελέτη περίπτωσης το πωλητήριο του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, μέσω της ποιοτικής ερευνητικής προσέγγισης των συνεντεύξεων όσο και με ανάλυση SWOT και εφαρμογή του μείγματος των 7Ps για τον εντοπισμό της στρατηγικής marketing στο πωλητήριου του ΕΜΣΤ και τη συλλογή δεδομένων.
Επιπλέον, παρουσιάζεται η σημασία της ύπαρξης ισχυρής εμπορικής ταυτότητας για τη βελτίωση και τη διατήρηση της ορατότητας του μουσείου στο πολιτιστικό τοπίο.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-08-08
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ιστορία του Πολιτισμού
Πολιτισμός και πολιτισμικές διαδικασίες (κοινωνική αλλαγή, δομισμός, διάχυση)
Λοιπά Θέματα:
Μουσεία - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Πωλητήριο Μουσείου, Εμπορικό σήμα, Στρατηγική μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Μουσείων
Περιγραφή:
104 σ.,εικ.,διαγρ.,σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

DESPOINABARAMPOUTI.pdf

5 MB