Place branding και βιώσιμη ανάπτυξη: Η περίπτωση της Τήνου

Πτυχιακή Εργασία 23631 248 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Place branding και βιώσιμη ανάπτυξη: Η περίπτωση της Τήνου
Συγγραφέας:
Κιάμου, Αθηνά, Γεώργιος
Επιβλέπων καθηγητής:
Μητούλα, Ρόιδω
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία έχεις ως θέμα τον νέο όρο “Place Branding” που έχει ως στόχο την αναγνώριση και οργάνωση όλων των χαρακτηριστικών που προσδίδουν την εικόνα και την ταυτότητα ενός τόπου. Πιο συγκεκριμένα ο σκoπός του place branding, το οποίο υλοποιείται κυρίως από δημόσιους φορείς, να αναπτύξει θετικά συναισθήματα μιας συγκεκριμένης ομάδας-στόχου ανθρώπων, προβάλλοντας την ιδιαιτερότητα και την μοναδικότητα ενός τόπου μέσω κυρίως της κουλτούρας και των αξιών (Zenker&Braun, 2010). Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας, πραγματοποιείται μία εισαγωγή στην έννοια του place branding και οριοθέτηση επιμέρους εννοιών, με τις οποίες συνδέεται αδιάρρηκτα, αλλά και τονίζεται και η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης. Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας, γίνεται αναφορά σε πόλεις εξωτερικού και εσωτερικού, οι οποίες αποτελούν παραδείγματα εφαρμογής place branding. Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται αναφορά στην κατάσταση που επικρατεί την σημερινή εποχή στην Τήνο σε διάφορους τομείς.
Ακολούθως, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται λεπτομερής αναφορά στην ιδιαίτερη πολιτισμική κληρονομιά και φυσιογνωμία της Τήνου. Η ξεχωριστή αρχιτεκτονική των εκκλησιών, των μοναστηριών, των μνημείων και των μοναδικών περιστεριώνων, η οποία είναι στενά συνδεδεμένη με την εικόνα της Τήνου. Στο πέμπτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στην μοναδική μαρμαροτεχνία του νησιού, στην πρωτότυπη καλαθοπλεκτική και στους σπουδαίους καλλιτέχνες που «γέννησε» το συγκεκριμένο νησί. Στοιχεία τα οποία τονίζουν την ιδιοσυγκρασία του νησιού. Στο έκτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε με σκοπό την αξιολόγηση κάποιων στοιχείων που αναφέρονται στην εργασία, με βάση τη μελέτη της βιβλιογραφίας που εξετάστηκε. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο, παρουσιάζονται συμπεράσματα και προτάσεις που θα βοηθούσαν σε μία πιο ολοκληρωμένη εγγύτητα του place branding στον δήμο Τήνου που έρχεται αντιμέτωπος με θέματα που αφορούν την αναβάθμιση της εικόνας και της ταυτότητας ενός τόπου.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-09-03
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Βιώσιμη Ανάπτυξη
Λοιπά Θέματα:
Αστική ανάπτυξη - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
Ανάπτυξη, Πολιτισμός, Ταυτότητα πόλης, Επωνυμία πόλης, Τήνος
Περιγραφή:
138 σ.,εικ.,πίν.,διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

AthinaKiamou.pdf

4 MB