Περίληψη:
Οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το σημερινό τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό σύστημα. Και αυτό γιατί, πέρα από τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, προσφέρουν εναλλακτικά και αποτελεσματικά μοντέλα μάθησης, όπως είναι αυτά της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης και της ηλεκτρονικής μάθησης. Στόχος, λοιπόν, της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της εξ’ αποστάσεως αλλά και ηλεκτρονικής εκπαίδευσης, μέσα από τη χρήση των βιντεοδιαλέξεων του e-Class στους φοιτητές όλων των τμημάτων του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Ως εργαλείο έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο, στο οποίο απάντησαν 176 φοιτητές. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε, ότι οι φοιτητές ικανοποιήθηκαν από τον τρόπο εκπαιδευτικής διαδικασίας που επιτυγχάνεται με τις βιντεοδιαλέξεις και τον αξιολόγησαν θετικά. Επίσης, η έρευνα κατέδειξε ότι, όταν συνδυάζεται η παρακολούθηση μαθημάτων μέσω των βιντεοδιαλέξεων με τη δια ζώσης διδασκαλία, τότε μπορούν να επιτευχθούν τα καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα.
Λέξεις-κλειδιά:
εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό σύστημα, βιντεοδιάλεξη,ηλεκτρονική μάθηση