Η αγορά & εφοδιαστική αλυσίδα του ελληνικού βιολογικού κρασιού

Πτυχιακή Εργασία 20097 919 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η αγορά & εφοδιαστική αλυσίδα του ελληνικού βιολογικού κρασιού
Συγγραφέας:
Μπόζο, Φλωριάν Γ.
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη της εφοδιαστικής αλυσίδας του ελληνικού βιολογικού κρασιού και η διερεύνηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς την κατανάλωση βιολογικών προϊόντων και την κατανάλωση βιολογικού κρασιού. Για το σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 150 καταναλωτών στους οποίους μοιράστηκε ερωτηματολόγιο σχετικό με το σκοπό της παρούσας εργασίας. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας έδειξε ότι σε μεγάλο ποσοστό οι καταναλωτές που αγοράζουν βιολογικά προϊόντα πραγματοποιούν τις αγορές τους από μία έως τρεις φορές το μήνα. Ο κύριος λόγος που προβάλλουν οι καταναλωτές για τη μη κατανάλωση βιολογικών προϊόντων είναι η υψηλή τιμή τους σε σχέση με την τιμή των συμβατικών προϊόντων. Οι κύριοι λόγοι που οδηγούν τους καταναλωτές στην επιλογή βιολογικών προϊόντων είναι επειδή θεωρούν ότι έχουν καλύτερη ποιότητα από τα συμβατικά προϊόντα και επειδή ακολουθούν γενικά ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Οι καταναλωτές βιολογικού κρασιού αγοράζουν βιολογικό κρασί λίγες φορές το χρόνο κυρίως απευθείας από τον παραγωγό, από καταστήματα βιολογικών προϊόντων και από σουπερμάρκετ. Αναφορικά με την κατανάλωση βιολογικού κρασιού προκύπτει ότι είναι πιο πιθανό να καταναλώσει βιολογικό κρασί ένας άνδρας μεγάλης σχετικά ηλικίας σε σχέση με μία γυναίκα καταναλωτή μικρότερης ηλικίας. κύριος λόγος που προβάλλουν οι καταναλωτές για την κατανάλωση βιολογικού κρασιού είναι η επιθυμία για τη δοκιμή νέων πραγμάτων και επειδή θεωρούν ότι έχουν καλύτερη γεύση. Τέλος, η πλειοψηφία των καταναλωτών, δήλωσε ότι δεν είναι εύκολο για τον έλληνα καταναλωτή να προμηθευτεί βιολογικό κρασί και ότι θα επιθυμούσε να έχει περισσότερη ενημέρωση σχετικά με τα βιολογικά κρασιά και τον τρόπο παραγωγής τους.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-03-02
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Εμπόριο
Τροφή, τρόφιμα και επισιτισμός
Μεταφορές και επικοινωνίες
Λοιπά Θέματα:
Εφοδιαστική
Εφοδιαστική - Ελλάδα
Οίνος
Οίνοι και οινοποιία
Καταναλωτική συμπεριφορά
Βιολογικός οίνος
Λέξεις-κλειδιά:
Βιολογικό, κρασί ,παραγωγή, πιστοποίηση, κατανάλωση
Περιγραφή:
103 σ. : πίν., διαγρ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

MPOZO_ΟΟΟ_18.pdf

1 MB