Ανάλυση επίδοσης συστημάτων σε ηλεκτρονικά παιχνίδια σε κινητές συσκευές μέσω διαδικτύου

Πτυχιακή Εργασία 9682 526 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάλυση επίδοσης συστημάτων σε ηλεκτρονικά παιχνίδια σε κινητές συσκευές μέσω διαδικτύου
Συγγραφέας:
Νικολόπουλος, Βασίλειος, Νικόλαος
Περίληψη:
Τα σύγχρονα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι στην πραγματικότητα, στην πλειοψηφία τους, κατανεμημένες διαδραστικές εφαρμογές οι οποίες επιτρέπουν στους συμμετέχοντες να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Ο μεγάλος αριθμός χρηστών και η μεγάλη κατανομή των τοποθεσιών των χρηστών δημιουργεί την απαίτηση ύπαρξης πολλών εξυπηρετητών, με μεγάλες γεωγραφικές αποστάσεις, οι οποίοι πρέπει να συνεργάζονται μεταξύ τους για την ομαλή διεξαγωγή των παιχνιδιών. Πρέπει λοιπόν πέρα από την επικοινωνία των χρηστών με τους εξυπηρετητές να μελετηθεί και η αρχιτεκτονική της σύνδεσης των εξυπηρετητών μεταξύ τους. Η συνδεσμολογία του εσωτερικού δικτύου επικοινωνίας των εξυπηρετητών, ο αριθμός των εξυπηρετητών και ο τρόπος ανάθεσης χρηστών επηρεάζει τους χρόνους επικοινωνίας και συνεπώς το κόστος. Σε αυτή την εργασία μέσω ενός αριθμού προσομοιώσεων θα εξάγουμε συμπεράσματα για τους διαφορετικούς αλγορίθμους κατανομής χρηστών στους εξυπηρετητές, πώς μπορεί να μεγιστοποιηθεί το θεωρητικό κέρδος από την διεξαγωγή ενός παιχνιδιού καθώς και να συμπεράνουμε μέσω των ανωτέρω αναφερομένων αποτελεσμάτων για το εάν είναι δυνατό να υπάρξουν παιχνίδια με μεγάλες απαιτήσεις πραγματικού χρόνου για κινητά τηλέφωνα.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2013-10-09
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Τεχνολογία της πληροφορίας
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Κατανεμημένες διαδραστικές εφαρμογές
Παιχνιδια κινητών συσκευών - Αξιολόγηση
Κατανομή χρηστών
Σύστημα διαχείρισης ουράς
Περιγραφή:
59 σ. : πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0