Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή έχει ως αντικείμενο τις ηλεκτρονικές αγορές, τις επιπτώσεις τους στα νοικοκυριά και την υπηρεσία παράδοσης ηλεκτρονικών αγορών από super market στα νοικοκυριά. Η εργασία χωρίζεται σε 2 μέρη. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται αναφορά σε βασικές έννοιες και λειτουργίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ στο πρακτικό εξετάζεται η αντίδραση των καταναλωτών όσον αφορά στις ηλεκτρονικές αγορές. Το θεωρητικό μέρος απαρτίζεται από 5 κεφάλαια ενώ το πρακτικό από 4 μέρη.
Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο κεφάλαιο αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ενδεικτικά, γίνεται αναφορά στην έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, και στα συστατικά του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή της εξέλιξης των ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς επίσης η δομή και η λειτουργικότητα τους..
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις ηλεκτρονικές πληρωμές, στις απαιτήσεις και τους μηχανισμούς ασφάλειας, στα ψηφιακά πιστοποιητικά, καθώς και στους πιο γνωστούς αλγόριθμους κρυπτογράφησης.
Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφεται η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, οι δυνατότητες αναδιάρθρωσης της εφοδιαστικής αλυσίδας προς όφελος των επιχειρήσεων και του καταναλωτή, τα στάδια ολοκλήρωσης της εφοδιαστικής αλυσίδας και τους τύπους καταναλωτών του διαδικτύου.
Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην κατάσταση στην Ελλάδα σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές, στη δυνατότητα που έχουν προσφέρει κάποια σούπερ μάρκετ ηλεκτρονικής παραγγελίας και παράδοσης στο σπίτι και ένα παράδειγμα εικονικού σούπερ μάρκετ του εξωτερικού.
Στη συνέχεια, στο πρακτικό μέρος, αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας.
Λέξεις-κλειδιά:
Ηλεκτρονικό εμπόριο, νοικοκυριά, παράδωση κατ' οίκον, σουπερμάρκετ
Περιγραφή:
103 σ., πίν., διαγρ., σχ.