Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση: οι απόψεις των μαθητών γυμνασίου σχετικά με τη συμμετοχή τους σε ομαδικές δραστηριότητες της τάξης τους σε συνάρτηση με το κοινωνικό και μορφωτικό τους υπόβαθρο

Μεταπτυχιακή Εργασία 9204 764 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση: οι απόψεις των μαθητών γυμνασίου σχετικά με τη συμμετοχή τους σε ομαδικές δραστηριότητες της τάξης τους σε συνάρτηση με το κοινωνικό και μορφωτικό τους υπόβαθρο
Συγγραφέας:
Καρυωτάκη, Μαρία
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των μαθητών Γυμνασίου αναφορικά με πτυχές της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας, όπως είναι τα κίνητρα συμμετοχής τους, η οργάνωση και λειτουργία των ομάδων τους και η αξιολόγηση του έργου τους. Επίσης, η έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των απόψεων των μαθητών Γυμνασίου για τις ανωτέρω πτυχές της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας και του μορφωτικού και κοινωνικού υπόβαθρου αυτών.
Μέσα από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψε ότι οι απόψεις των μαθητών Γυμνασίου για την «Υπευθυνότητα των μελών της ομάδας τους», την «Εσωτερική παρώθηση για τη συμμετοχή τους σε ομαδικές δραστηριότητες της τάξης τους (εσωτερικά κίνητρα)» και την «Εξωτερική παρώθηση για τη συμμετοχή τους σε ομαδικές δραστηριότητες της τάξης τους (εξωτερικά κίνητρα)» έχουν σχέση με το κοινωνικό και μορφωτικό τους υπόβαθρο.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2010-12-08
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Λοιπά Θέματα:
Ομαδική εργασία στην εκπαίδευση
Group work in education
Κίνητρα στην εκπαίδευση
Motivation in education
Ομάδες διδασκαλίας
Teaching teams
Περιγραφή:
157 σ., πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, Karyotaki_Maria.pdf