Η λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων Διευρυμένου Ωραρίου ως αναγκαία προϋπόθεση για την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και τον περιορισμό της εκπαιδευτικής ανισότητας

Πτυχιακή Εργασία 8626 997 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων Διευρυμένου Ωραρίου ως αναγκαία προϋπόθεση για την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και τον περιορισμό της εκπαιδευτικής ανισότητας
Συγγραφέας:
Καλέμη, Ντορίνα
Περίληψη:
Το θεωρητικό μέρος της μελέτης αποσκοπούσε στην λειτουργία των δημοτικών σχολείων διευρυμένου ωραρίου ως αναγκαία προϋπόθεση για την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και τον περιορισμό της εκπαιδευτικής ανισότητας. Γίνεται προσδιορισμός του Ολοήμερου Σχολείου και της επιμόρφωσης ως αναγκαία προϋπόθεση για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και καταγραφή των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι δάσκαλοι στο διευρυμένο ωράριο. Στην συνέχεια, εξετάσαμε κατά πόσο το πρόγραμμα της επιμόρφωσης στοχεύει στην ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν τόσο η ποσοτική όσο και η ποιοτική ανάλυση. Μέσω της έρευνας επιχειρείται η διερεύνηση της στάσης των εκπαιδευτικών στο νομό της Αττικής απέναντι στο θεσμό του Ολοήμερου Σχολείου και της επιμόρφωσης και επιπλέον, εξετάζεται η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με νέα γνωστικά αντικείμενα (όπως με τις νέες τεχνολογίες, πολιτιστικές δραστηριότητες, περιβαλλοντική εκπαίδευση κ.α.).
Ημερομηνία κατάθεσης:
2008
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Λοιπά Θέματα:
Εκπαίδευση, Στοιχειώδης - Ελλάδα - Αττική (Νομός)
Education, Primary - Greece - Attica (Nome)
Ολοήμερο σχολείο - Ελλάδα - Αττική (Νομός)
School day - Greece - Attica (Nome)
Περιγραφή:
172 σ., πίν., διαγρ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, kanelli.pdf