Η καταναλωτική συμπεριφορά σε περίοδο κρίσης: διερεύνηση σε προϊόντα ψυχαγωγίας στον δήμο Καλαμάτας

Μεταπτυχιακή Εργασία 7088 516 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η καταναλωτική συμπεριφορά σε περίοδο κρίσης: διερεύνηση σε προϊόντα ψυχαγωγίας στον δήμο Καλαμάτας
Συγγραφέας:
Καπετανάκη, Θεώνη
Επιβλέπων καθηγητής:
Σδράλη, Δέσποινα
Περίληψη:
Η οικονομική κρίση της σύγχρονης εποχής αποτελεί ένα παγκόσμιο φαινόμενο, το οποίο έχει εμφανιστεί πρόσφατα και στην Ελλάδα, με απρόβλεπτες συνέπειες, για το βιοτικό επίπεδο όλων των κατοίκων.
Η παρούσα διπλωματική μελέτη έχει ως βασικό στόχο τη διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των κατοίκων του Δήμου Καλαμάτας όσον αφορά τα προϊόντα ψυχαγωγίας και τις πολιτιστικές εκδηλώσεις κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, που διεξήχθη σε 300 άτομα του Δήμου Καλαμάτας, η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τη συμπεριφορά και την ψυχολογία των κατοίκων της πόλης, με αποτέλεσμα να διαθέτουν μικρότερα ποσά για την ψυχαγωγία τους σε σύγκριση με πέντε έτη πριν.
Με βάση τα παραπάνω, θα πρέπει να ληφθούν μέτρα για την ενίσχυση των πολιτιστικών εκδηλώσεων, τα οποία θα αφορούν, στην ενίσχυση του μίγματος μάρκετινγκ των εκδηλώσεων και στη δημιουργία διαφημιστικής υποστήριξης.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2012-03-27
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Κοινωνικές επιστήμες (Γενικά)
Οικονομία
Ψυχαγωγία. Ελεύθερος χρόνος
Λοιπά Θέματα:
Καταναλωτική συμπεριφορά - Ελλάδα - Μεσσηνία (Νομός) - Καλαμάτα
Οικονομική κρίση - Ελλάδα
Ψυχαγωγία - Οικονομικές απόψεις
Λέξεις-κλειδιά:
Οικονομική κρίση, ψυχαγωγία, καταναλωτική συμπεριφορά
Περιγραφή:
156 σ. : εικ., πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, kapetanaki_theoni.pdf