Πρωτότυπος Τίτλος:
Ενσυναίσθηση και αυτοσυμπόνια των εκπαιδευτικών
Συγγραφέας:
Αθανασίου, Κωνσταντίνος
Επιβλέπων καθηγητής:
Τσίτσας, Γεώργιος
Περίληψη:
Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού έχει αναβαθμιστεί σε λειτούργημα εξαιτίας της
αυξημένης δυσκολίας που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί
λόγω της σύγχρονης εποχής και των δυσκολιών που έπονται εκείνης.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει με την μέθοδο της
βιβλιογραφικής επισκόπησης τον εννοιολογικό ορισμός της ενσυναίσθησης και της αυτοσυμπόνοιας, κάνοντας μια σύντομη ιστορική ανάδρομή στην ενσυναίσθηση κι αναφέροντας τους τύπους και το παραγοντικό πλαίσιο που δυνητικά μπορούν να την επηρεάσουν.
Στα βασικά συμπεράσματα της παρούσας εργασίας συγκαταλέγονται αφενός ότι η ενσυναίσθηση αποτελεί στην σύγχρονη εποχή αναπόσπαστο κομμάτι στο έργο του εκπαιδευτικού κι αφετέρου ότι η ενσυναίσθηση θα συνεχίσει να διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο στον χώρο της εκπαίδευσης μελλοντικά.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2025-09-10
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Λοιπά Θέματα:
Εκπαιδευτικοί - Ψυχική υγεία
Λέξεις-κλειδιά:
συγχώρεση, αυτοσυμπόνια, εκπαιδευτικοί,Ενσυναίσθηση
Περιγραφή:
79 σ.,πίν.,διαγρ.
Άδεια χρήσης:

Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0