Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα μουσεία. Εμπειρική διερεύνηση σε μουσεία της Μεσσηνίας

Μεταπτυχιακή Εργασία 29269 69 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα μουσεία. Εμπειρική διερεύνηση σε μουσεία της Μεσσηνίας
Συγγραφέας:
Μητροπούλου, Δήμητρα, Βασίλειος
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία γίνεται μελέτη μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση και ποιοτικής έρευνας της χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα μουσεία. Για την διερεύνηση των παραπάνω θεμάτων πραγματοποιείται ανάλυση των μουσείων ,του μουσειακού μάρκετινγκ καθώς και παρουσιάζεται το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από αυτή την παρουσίαση είναι σημαντική η κατανόηση της εξέλιξης του μάρκετινγκ στους χώρους των μουσείων επικεντρωνόμενοι στην ολοένα χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ με την αυξανόμενη εξέλιξη της τεχνολογίας.
Επίσης, η παράθεση συγκεκριμένων ερευνών για την χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενισχύει τα αποτελέσματα της εργασίας και την αναγκαιότητα συνύπαρξης αυτών των μέσων για την προβολή ,ανάδειξη και επικοινωνία των μουσείων. Η ποιοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε μέσα από συνεντεύξεις με τους υπεύθυνους των μουσείων της Μεσσηνίας στοχεύει να καλύψει το βιβλιογραφικό κενό καθώς διαπιστώθηκε ότι οι περισσότερες έρευνες επικεντρώνονται μόνο στην εξέταση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και παρατηρήθηκε ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί στο παρελθόν κάποια έρευνα στα μουσεία της Μεσσηνίας. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι τα μουσεία της Μεσσηνίας χρησιμοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνοντας έμφαση κυρίως στην ιστοσελίδα ,στα emails ,στο facebook και το instagram.Τα υπόλοιπα βασικά εργαλεία δεν τα αξιοποιούν αυτό το χρονικό διάστημα λόγω δυσχερειών αλλά υπόσχονται ότι είναι στα μελλοντικά τους σχέδια .Επιπλέον, κατέδειξαν τη μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας μέσα από την επιτυχημένη προβολή των παραπάνω μέσων καθώς και σημείωσαν τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν για την επίτευξη της ψηφιακής επικοινωνίας.
Ολοκληρώνοντας παρουσιάζονται προτάσεις σχετικά με την αποτελεσματική χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα μουσεία της Μεσσηνίας με σκοπό την επιτυχή ανάπτυξη τους .
Ημερομηνία κατάθεσης:
2024-08-26
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Πολιτισμός και πολιτισμικές διαδικασίες (κοινωνική αλλαγή, δομισμός, διάχυση)
Λοιπά Θέματα:
Μουσεία - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
Μεσσηνία, Μουσεία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακό μάρκετινγκ
Περιγραφή:
97 σ.,εικ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

DIMITRAMITROPOULOU.pdf

2 MB