Στρατηγικές Διαφοροποίησης επιχειρήσεων στο μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον της κρίσης και της πανδημίας COVID-19. Εμπειρική διερεύνηση στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών

Πτυχιακή Εργασία 28105 182 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγικές Διαφοροποίησης επιχειρήσεων στο μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον της κρίσης και της πανδημίας COVID-19. Εμπειρική διερεύνηση στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών
Συγγραφέας:
Παλιμετάκη, Ελισάβετ, Εμμανουήλ
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
H παρούσα πτυχιακή μελέτη έχει ως αντικείμενο έρευνας τις στρατηγικές
διαφοροποίησης των επιχειρήσεων κατά την περίοδο της κρίσης και της πανδημίας Covid-19 στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών. Για την κατανόηση του θεωρητικού υποβάθρου αυτής, έγινε ειδικότερη ανάλυση στις στρατηγικές της συσχετισμένης και της ασυσχέτιστης διαφοροποίησης και δόθηκε πληθώρα παραδειγμάτων από εταιρείες που διαμόρφωσαν τις στρατηγικές αυτές. Ειδικότερα μελετήθηκαν στοχευμένα για την ελληνική αγορά οι περιπτώσεις των εταιρειών ΠΛΑΙΣΙΟ και Public, οι οποίες εφαρμόζοντας ασυσχέτιστη διαφοροποίηση εισήλθαν στον κλάδο των λευκών ηλεκτρικών συσκευών λίγο πριν την πανδημία. Για την παραπάνω μελέτη έγινε ανασκόπηση ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας, συνεπικουρικά με εμπειρική έρευνα και ανάλυση με τη χρήση ερωτηματολογίων. Στόχος ήταν η κατανόηση του θεωρητικού υποβάθρου και η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για την εγχώρια
αγορά. Τα αποτελέσματα της έρευνας έρχονται να συμφωνήσουν με το βιβλιογραφικό πλαίσιο και να συμπεράνουν πως η στρατηγική της συσχετισμένης διαφοροποίησης θεωρείται ασφαλέστερη επιλογή για τις εταιρείες που επιθυμούν να επεκταθούν σε προϊόντα παρόμοια της ήδη υπάρχουσας γκάμας τους, ενώ η ασυσχέτιστη διαφοροποίηση ενέχει κινδύνους και ρίσκο το εγχείρημα της μετάβασης σε έναν νέο κλάδο να μην ευδοκιμήσει. Mε τα σωστά θεμέλια και τη διαμόρφωση ενός σωστά δομημένου επιχειρηματικού σχεδίου, μία εταιρεία δύναται να αναπτυχθεί σε έναν τομέα μη συναφούς δραστηριοποίησης, αυξάνοντας το μερίδιό της στην αγορά και αναπτύσσοντας μία σταθερή βάση.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-10-16
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Επιχειρήσεις - Διοίκηση και οργάνωση
Λέξεις-κλειδιά:
Συσχετισμένη-Ασυσχέτιστη Διαφοροποίηση, Στρατηγικό Μάνατζμεντ, Λευκές συσκευές, Πανδημία, Οικονομική κρίση
Περιγραφή:
67 σ.,εικ.,πίν.,διαγρ.,σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

ElisavetPalimetaki.pdf

1 MB