Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάλυση τεχνολογικών προκλήσεων κατά την ανάπτυξη τρισδιάστατων παιχνιδιών σε περιβάλλον Unity
Συγγραφέας:
Μπουλούκος, Ιωάννης, Γεώργιος
Επιβλέπων καθηγητής:
Τσερπές, Κωνσταντίνος
Περίληψη:
Ο σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση των
απαιτήσεων, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού (RPG) με τη
χρήση του εργαλείου Unity. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ανάλυση
και επεξήγηση των επιλογών που προκρίθηκαν κατά την επίλυση
προκλήσεων στο επίπεδο λογισμικού.
Αναφέρονται οι ρόλοι και τα στάδια παραγωγής, οι γλώσσες
προγραμματισμού σύγκριση Unity και Unreal οι προκλήσεις που
προκύπτουν κατά τη δημιουργία ενός παιχνιδιού καθώς και οι διαθέσιμοι
τρόποι βελτίωσης απόδοσης.
Για το σχεδιασμό και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού θα πρέπει αρχικά να
διακρίνουμε τα σημαντικά σημεία για την ομαλή δημιουργία αλλά και
λειτουργία του παιχνιδιού. Θα πρέπει λοιπόν να αποφασίσουμε πως να
διαχειριστούμε τα κομβικά σημεία (τα οποία θα αναπτύξουμε και
παρακάτω) όπως :
➢ Δημιουργία του τοπίου (terrain), με την χρήση assets που
παρέχονται από το unity
➢ Κατάλληλος χειρισμός κάμερας
➢ Δημιουργία μοντέλων χαρακτήρων , παίκτη και εχθρών, καθώς και
τα animations τους
➢ Ο τρόπος με τον οποίο θα αποθηκεύονται οι διάφορες λίστες
δεδομένων
➢ Ο χαρακτήρας να μπορεί να αλληλεπιδρά με τα διάφορα
αντικείμενα του περιβάλλοντος του παιχνιδιού
➢ Δημιουργία και τρόπος αποθήκευσης των διαφόρων αντικειμένων
και το inventory
➢ Αλληλεπίδραση παίκτη και εχθρικών bots κατά την διάρκεια των
combat
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-10-22
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Λέξεις-κλειδιά:
αρχείο κώδικα, δημιουργία κινήσεων, βελτίωση απόδοσης, λίστες δεδομένων, μοντέλο χαρακτήρων
Περιγραφή:
72 σ.,εικ.,πίν.
Άδεια χρήσης:
Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0