Ανάπτυξη Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Συναντήσεων: Η περίπτωση του "Annual General Meeting", της ετήσιας εκδήλωσης του ESN

Πτυχιακή Εργασία 23447 97 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάπτυξη Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Συναντήσεων: Η περίπτωση του "Annual General Meeting", της ετήσιας εκδήλωσης του ESN
Συγγραφέας:
Φραγγιαδάκης, Δημήτριος, Ιωάννης
Επιβλέπων καθηγητής:
Μιχαλακέλης, Χρήστος
Περίληψη:
Η εργασία αυτή πραγματεύεται την ανάπτυξη μία διαδικτυακής εφαρμογής για την υποστήριξη της Ετήσιας Γενικής Συνάντησης (AGM) του Δικτύου Φοιτητών Erasmus (ESN). Η ετήσια αυτή συνάντηση, όπου λαμβάνονται αποφάσεις στο υψηλότερο επίπεδο οι οποίες αφορούν το μέλλον του ESN, λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο σε μία διαφορετική πόλη της Ευρώπης και το έτος 2019 διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη. Ένα μεγάλο πρόβλημα που είχε αναδειχθεί τα προηγούμενα χρόνια ήταν η έλλειψη μιας ολοκληρωμένης λύσης διαχείρισης της διοργάνωσης, με αποτέλεσμα κάποιες διαδικασίες να είναι πολύ χρονοβόρες, καθώς και να γίνονται πολλά περισσότερα λάθη απ’ ότι ήταν αποδεκτό. Έτσι αναπτύχθηκε η πλατφόρμα που αναλύεται σε αυτήν την πτυχιακή εργασία. Οι απαιτήσεις όσο αφορά τους συμμετέχοντες ήταν να υπάρχει διαχείριση των πληρωμών και καταθέσεων ασφαλείας τους για τη διοργάνωση και διαχείριση της άφιξης και αναχώρησης τους από τα ξενοδοχεία. Επίσης, δόθηκε η δυνατότητα στους τοπικούς διαχειριστές αποστολών της κάθε χώρας (ΝRs) να διαχειρίζονται πιο εύκολα την ομάδα εκπροσώπων τους. Όσο αφορά τους διοργανωτές, κατασκευάστηκε κεντρική διαχείριση συμμετεχόντων, υποσύστημα οικονομικής διαχείρισης της διοργάνωσης, υποσύστημα διαχείρισης ειδικών προσκλήσεων, υποσύστημα διαχείρισης των ξενοδοχείων και υποσύστημα διαχείρισης των συσκευών ψηφοφορίας των συμμετεχόντων. Για να γίνει αυτό το έργο πραγματικότητα, χρησιμοποιήθηκε κυρίως το Laravel PHP Framework ως κορμός της εφαρμογής. Ο κύριος όγκος των δεδομένων μας αποθηκευόταν σε μία βάση δεδομένων MySQL και όλα μπορούσαν να προσπελαστούν από τους χρήστες μέσω ενός NGINX server, στημένα σε έναν εικονικό υπολογιστή (VM) στο Microsoft Azure και έχοντας μία βασική DDOS προστασία μέσω Cloudflare. Γενικότερα χρησιμοποιήθηκε CAS Authentication με προϋπάρχουσα υποδομή αυθεντικοποίησης του ESN και υποστήριξη πολλών ρόλων, συχνός συγχρονισμός state με κλήσεις API με το επίσημο λογισμικό διαχείρισης διοργανώσεων του ESN, καθώς και ενσωμάτωση του παρόχου πληρωμών EveryPay για την υποστήριξη των πληρωμών αλλά και πολλών από τις καταθέσεις ασφαλείας για τα ξενοδοχεία.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-07-24
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Βάσεις δεδομένων - Διαχείριση
Διαδικτυακές εφαρμογές
Εφαρμογές, εργαλεία, κλπ.
Λέξεις-κλειδιά:
Βάση δεδομένων, Εφαρμογή, ΡΗΡ, Λάραβελ, Διαδίκτυο
Περιγραφή:
55 σ.:εικ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

DimitriosFrangiadakis.pdf

2 MB