Περίληψη:
Η διπλωματική εργασία ως ερευνητικό έργο σχετίζεται με μία πλατφόρμα επιρροής της Κοινής Γνώμης.
Εστιάζοντας στο Διαδίκτυο, εξετάζονται οι απαιτήσεις που η σύγχρονη εποχή έχει επιφέρει στον τρόπο με τον οποίο τα άτομα και οι οργανισμοί επικοινωνούν με τους ανθρώπους με στόχο την προώθηση των προϊόντων, των υπηρεσιών, των ιδεών ή των σκοπών τους.
Θέτοντας αρχικά ορισμένα διερευνητικά ερωτήματα, προσδιορίζονται οι έννοιες, οι πρακτικές και οι τεχνολογίες που απαιτούνται για τη δημιουργία ενός ισχυρού θεωρητικού υποβάθρου˙ οι έννοιες Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, Αυτοματοποίηση Μάρκετινγκ, Inbound Μάρκετινγκ, Διαχείριση Σχέσεων, Υπηρεσιοστραφής Αρχιτεκτονική, Μοντελοποίηση και Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών, Επεξεργασία Ροών Δεδομένων και Ροές Δραστηριοτήτων συγκαταλέγονται στο υπόβαθρο αυτό.
Με βάση το ισχυρό υπόβαθρο τίθεται ένα ερευνητικό ερώτημα και παρουσιάζονται οι προκλήσεις που αναδύονται, με κυριότερη πρόκληση τη σύνθεση των εννοιών.
Στην ουσία εξετάζεται πώς η διαδικασία που συνοψίζεται στη φράση “attract, engage, convert-close, delight” μπορεί να δομηθεί ως μία επαναλαμβανόμενη, δυναμικά μεταβαλλόμενη διαδικασία επικοινωνίας ικανή να ενσωματωθεί σε ένα σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον και να αναπτυχθεί σε μεγάλη κλίμακα ώστε να χαρακτηριστεί ως μαζική, υποστηριζόμενη από μία πλατφόρμα ολοκλήρωσης διαφορετικών, ετερογενών καναλιών επικοινωνίας όπου η ανατροφοδότηση αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο.
Εν τέλει, ο σχεδιασμός, η υλοποίηση ολοκληρώθηκε με σχετική επιτυχία. Η σύντομη εμπειρία από τη χρήση της πλατφόρμας, τεκμηριώνει την ύπαρξη της τελευταίας και αποδίδει αξία στο ερευνητικό ερώτημα που τέθηκε.
Λέξεις-κλειδιά:
Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, Ροές Δραστηριοτήτων, Μοντελοποίηση και Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών, Υπηρεσιοστραφής Αρχιτεκτονική, Επιρροή της Κοινής Γνώμης