Ανάλυση παραγόντων ποιοτικής εξυπηρέτησης καταναλωτών στα Super markets και η σημασία των Logistics: εμπειρική διερεύνηση.

Πτυχιακή Εργασία 19685 588 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάλυση παραγόντων ποιοτικής εξυπηρέτησης καταναλωτών στα Super markets και η σημασία των Logistics: εμπειρική διερεύνηση.
Συγγραφέας:
Βίκα, Δέσποινα, Νικόλαος
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι ο εντοπισμός των παραγόντων από τους οποίους εξαρτάται η ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών στα καταστήματα σούπερ μάρκετ. Για το λόγο αυτό γίνεται ανάλυση της έννοιας της ποιοτικής εξυπηρέτησης και του πελάτη. Είναι επίσης σημαντικός ο ρόλος των logistics στον κλάδο των σούπερ μάρκετ καθώς συμβάλλει στην μείωση του χρόνου και του κόστους και τελικά στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των επιχειρήσεων. Μέσω της εργασίας αυτής παρέχεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις του κλάδου να εντοπίσουν τις ανάγκες και τους παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες και να μπορέσουν να βελτιωθούν και να αναπτυχθούν.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-10-16
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Εμπόριο
Οικιακή οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Σουπερμάρκετ
Σούπερ μάρκετ
Εφοδιαστική
Εφοδιαστική - Ελλάδα
Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Διασφάλιση ποιότητας
Λέξεις-κλειδιά:
πελάτης, εξυπηρέτηση, εφοδιαστική αλυσίδα, σούπερ μάρκετ, επιχείρηση
Περιγραφή:
211 σ. : πίν., διγρ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

ΒΙΚΑ_ΟΟΟ_17.pdf

5 MB