Η σχολική ενσωμάτωση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: έρευνα πεδίου: στάσεις και απόψεις καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την σχολική ενσωμάτωση των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο κανονικό σχολείο

Πτυχιακή Εργασία 14124 782 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η σχολική ενσωμάτωση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: έρευνα πεδίου: στάσεις και απόψεις καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την σχολική ενσωμάτωση των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο κανονικό σχολείο
Συγγραφέας:
Φωτιάδη, Μαριάννα
Επιβλέπων καθηγητής:
Κουτρούμπα, Κωνσταντίνα
Ημερομηνία κατάθεσης:
2002
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Κοινωνικές επιστήμες (Γενικά)
Εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Λοιπά Θέματα:
Κοινωνική ενσωμάτωση
Παιδιά με ειδικές ανάγκες - Εκπαίδευση
Σχολικό περιβάλλον
Λέξεις-κλειδιά:
Άτομα με ειδικές ανάγκες, εκπαίδευση, ειδική αγωγή, εκπαιδευτική ενσωμάτωση
Περιγραφή:
190 σ. : σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

FOTIADI M.-OOO-2002.pdf

84 MB