Πρωτότυπος Τίτλος:
Διερεύνηση της επιρροής των έμπρακτων πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στο βαθμό αφοσίωσης των καταναλωτών σε μια επιχείρηση
Συγγραφέας:
Ράπτης, Γρηγόριος
Επιβλέπων καθηγητής:
Σαΐτη, Άννα
Περίληψη:
Η συγκεκριμένη διπλωματική πραγματεύεται την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, όπως αυτή απηχεί κυρίως στο καταναλωτικό κοινό
Ημερομηνία κατάθεσης:
2013-03-20
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Κοινωνικές επιστήμες (Γενικά)
Διαχείριση νοικοκυριού. Εκπαίδευση καταναλωτών
Λοιπά Θέματα:
Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Λέξεις-κλειδιά:
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, καταναλωτές, μάρκετινγκ, αφοσίωση
Περιγραφή:
105 σ. : πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0