Τα πολιτισμικά μνημεία και το μάρκετινγκ στην ανάπτυξη του τουρισμού: διερεύνηση των στάσεων και απόψεων των κατοίκων της πόλης της Καρδίτσας

Μεταπτυχιακή Εργασία 4735 484 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Τα πολιτισμικά μνημεία και το μάρκετινγκ στην ανάπτυξη του τουρισμού: διερεύνηση των στάσεων και απόψεων των κατοίκων της πόλης της Καρδίτσας
Συγγραφέας:
Χαβδούλα, Ιουλία
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Η σύγχρονη επιταγή της τουριστικής βιομηχανίας είναι η ανάδειξη των μνημείων πολιτισμικής κληρονομιάς και η δημιουργία ανταγωνιστικού πλαισίου για το συγκεκριμένο σκοπό. Η ανάδειξη των μνημείων γίνεται μέσα από συγκεκριμένους επικοινωνιακούς διαύλους, ικανούς να μεγιστοποιήσουν το όφελος για τις τοπικές και εθνικές οικονομίες. Το μάρκετινγκ αναδεικνύεται καθημερινά ως μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους αξιοποίησης του τουριστικού προϊόντος. Η εργασία θα παρουσιάσει την άρρηκτη σχέση μεταξύ πολιτισμικής κληρονομιάς και μάρκετινγκ και το ρόλο του δεύτερου στην τουριστική αξιοποίηση του πολιτισμικού υπόβαθρου του Νομού Καρδίτσας.
Μέσα από τη δόμηση ενός ερωτηματολογίου αναδεικνύονται οι απόψεις των κατοίκων για το επίπεδο προώθησης του πολιτισμικού πλούτου της περιοχής της Καρδίτσας και για το επιθυμητό αποτέλεσμα όσον αφορά στην τουριστική της ανάπτυξη. Η άποψη των κατοίκων έχει ιδιάζουσα σημασία, καθώς γνωρίζουν τις προοπτικές και τον πλούτο της περιοχής τους και ταυτόχρονα μπορούν να κατανοήσουν κατά πόσο οι προσπάθειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα έχουν βρει το στόχο τους.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2012-07-19
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Πολιτισμός και πολιτισμικές διαδικασίες (κοινωνική αλλαγή, δομισμός, διάχυση)
Λοιπά Θέματα:
Πολιτιστική κληρονομιά - Ελλάδα - Καρδίτσα (Νομός)
Τουρισμός - Ελλάδα - Καρδίτσα (Νομός)
Μνημεία - Ελλάδα - Καρδίτσα (Νομός)
Λέξεις-κλειδιά:
Πολιτισμός, μνημεία, τουρισμός, μάρκετινγκ, Καρδίτσα
Περιγραφή:
132 σ. : εικ., πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, xavdoulia_ioulia.pdf