Διερεύνηση στάσεων αντιλήψεων και αναγκών για την χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά σχολεία

Πτυχιακή Εργασία 24819 225 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Διερεύνηση στάσεων αντιλήψεων και αναγκών για την χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά σχολεία
Συγγραφέας:
Παντελιά, Μαρία Ελένη, Νικόλαος
Επιβλέπων καθηγητής:
Σοφιανοπούλου, Χρύσα
Περίληψη:
Τα τελευταία χρόνια, η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών ερευνητών. Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερεύνησε τις στάσεις, τις αντιλήψεις και τις ανάγκες για την χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην εκπαίδευση μαθητών με ειδικές ανάγκες στα γενικά σχολεία. Στην έρευνα συμμετείχαν 100 εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από διάφορα σχολεία της Ελλάδας. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα ερωτηματολόγιο που αποτελείται δύο ενότητες. Η πρώτη ενότητα περιλαμβάνει 8 ερωτήσεις σχετικά με τα ατομικά και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά κάθε εκπαιδευτικού και η δεύτερη περιλαμβάνει τις 26 προτάσεις της 5/βαθμιας κλίμακας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών ήταν ενθαρρυντικές, ωστόσο κρίνεται απαραίτητη η βελτίωσή τους . Επίσης είδαμε ότι οι ανάγκες που υπάρχουν για να διεξαχθεί το παραπάνω είναι συνεχείς και μεταβαλλόμενες ενώ τα προβλήματα που εμποδίζουν την σωστή διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας δεν είναι αμυδρά.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-04-19
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Εκπαιδευτική τεχνολογία
Παιδιά με ειδικές ανάγκες - Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
ανάγκες, Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, Ειδική Αγωγή, αντιλήψεις, στάσεις
Περιγραφή:
78 σ.,πίν.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

Maria-EleniPantelia.pdf

1 MB