Predictive analytics και social media ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και πηγή καινοτομίας της επιχείρησης

Μεταπτυχιακή Εργασία 20261
Πρωτότυπος Τίτλος:
Predictive analytics και social media ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και πηγή καινοτομίας της επιχείρησης
Συγγραφέας:
Κυρίου, Αγγελική Β.
Επιβλέπων καθηγητής:
Βαρλάμης, Ηρακλής
Περίληψη:
Η εργασία αυτή μελετά τις προβλεπτικές μεθόδούς λογικής ανάλυσης (predictive analytics) σε σχέση με τα κοινωνικά δίκτυα, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και την καινοτομία μιας επιχείρησης. Η έρευνα της βιβλιογραφίας αποκαλύπτει ότι οι προβλεπτικές μέθοδοι είναι ο κατάλληλος τρόπος για μια επιχείρηση να μπορέσει να επεξεργαστεί, σε λογικό χρόνο και κόστος, τα δεδομένα που παράγονται από τις συναλλαγές της. Η επεξεργασία αυτών των δεδομένων αποκτά ιδιαίτερη σημασία λόγω της ανάπτυξης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία πολλαπλασιάζουν τα δεδομένα που σχετίζονται με την επιχείρηση. Τα δεδομένα αυτά είναι πηγή πληροφόρησης για το πώς βλέπουν οι καταναλωτές τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης και η κατάλληλη επεξεργασία τους βοηθά την επιχείρηση να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών μέσω της καινοτομίας και τελικά να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η κατάλληλη αξιοποίηση του τεράστιου όγκου δεδομένων που κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να πετύχουν ένα διατηρήσιμο πλεονέκτημα, γεγονός που αποτελεί τη βάση για κερδοφορία
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-03-22
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Τεχνολογία της πληροφορίας
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Κοινωνικά δίκτυα
Κοινωνικά μέσα
Ανταγωνισμός
Επιχειρηματικότητα
Λέξεις-κλειδιά:
Προβλεπτικές μέθοδοι, Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καινοτομία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Περιγραφή:
66 σ. : πίν., εικ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

KYRIOU_PMSIT_18.pdf

1 MB