Ανοικτή Καινοτομία &Crowdsourcing

Μεταπτυχιακή Εργασία 16873 468 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανοικτή Καινοτομία &Crowdsourcing
Συγγραφέας:
Μανουρά, Μαρία
Επιβλέπων καθηγητής:
Πατέλη, Αδαμαντία
Περίληψη:
Οι επιχειρήσεις σήμερα, αναζητούν όλο και περισσότερο νέους τρόπους για την δημιουργία νέων ιδεών με σκοπό την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, για την αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων τους και την ποιο αποδοτική διεκπεραίωση των δραστηριοτήτων τους. Για να το κατορθώσουν αυτό, πρέπει να λαμβάνουν υπόψη ότι οι ιδέες για την δημιουργία ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας καθώς και οι λύσεις για ένα επιχειρησιακό πρόβλημα μπορεί να προέλθουν από το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρηση. Από την άλλη μεριά οι ιδέες που δημιουργούνται στο εσωτερικό της επιχείρησης εισέρχονται στην αγορά με σκοπό να επωφεληθούν άλλες επιχειρήσεις, συνεργάτες, προμηθευτές και άτομα. Οι παραπάνω ενέργειες περιγράφουν την έννοια της Ανοικτής Καινοτομίας (OpenInnovation). Για την επίτευξη της Ανοικτής Καινοτομίας εφαρμόζεται η πρακτική του Crowdsourcing. Η εν λόγω πρακτική συνδέεται άμεσα με την ανάθεση για την επίλυση ενός προβλήματος, για την αναζήτηση νέων ιδεών ή για την διεκπεραίωση μιας δραστηριότητας σ’ ένα πλήθος ατόμων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η κατανόηση της έννοιας της Ανοικτής Καινοτομίας και ποιο συγκεκριμένα της πρακτικής του Crowdsourcing, με την παρουσίαση των κατηγοριών που εμφανίζονται ανάλογα με το πεδίο εφαρμογής της. Επιπλέον θα διερευνηθούν οι διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν την διατήρηση πρόθεσης συμμετοχής σε Crowdsourcing πλατφόρμες οι οποίες αποτελούν μέσο για την διεξαγωγή της πρακτικής Crowdsourcing.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2015-10-22
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Τεχνολογία της πληροφορίας
Λέξεις-κλειδιά:
Ανοικτή Καινοτομία, Crowdsourcing, ενδογενή κίνητρα, εξωγενή κίνητρα
Περιγραφή:
69 σ., πίν., διαγρ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0