Ανάπτυξη παιγνίου με εικόνες (puzzle) προερχόμενες από το κοινωνικό δίκτυο Τwitter για το λειτουργικό σύστημα Android

Μεταπτυχιακή Εργασία 16561 198 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάπτυξη παιγνίου με εικόνες (puzzle) προερχόμενες από το κοινωνικό δίκτυο Τwitter για το λειτουργικό σύστημα Android
Συγγραφέας:
Ελευθεριάδης, Σπύρος
Περίληψη:
Παρά την τεράστια εξάπλωση των «έξυπνων» φορητών συσκευών (smartphones/tablets) και την εξέλιξη της τεχνολογίας γενικότερα τα τελευταία χρόνια, τα παιχνίδια παζλ δεν έχουν εξελιχθεί ιδιαίτερα. Η δική μου πρόταση, το Twitter Puzzle Game είναι ένα παιχνίδι παζλ για το λειτουργικό σύστημα Android [1] το οποίο κάνει χρήση εικόνων που προέρχονται από το Twitter [2]. Έτσι το παιχνίδι έχει διπλό ενδιαφέρον, την επίλυση του παζλ αλλά και την διεπαφή με το Twitter. Παρόλο ότι στο Google Play [3] (την επίσημη πλατφόρμα της Google διανομής εφαρμογών Android) υπάρχουν παρόμοια παιχνίδια η διαφοροποίηση της δικής μου υλοποίησης είναι ότι οι εικόνες οι οποίες στη συνέχεια μετατρέπονται σε puzzle προέρχονται αποκλειστικά από το Twitter. Ο χρήστης μπορεί να δει τα πιο δημοφιλή trends και να ψάξει εικόνες βάση ενός από αυτά ή να γράψει μόνος του το keyword που τον ενδιαφέρει και ψάξει για εικόνες. Για την ανάπτυξη του παιχνιδιού χρησιμοποίησα δύο βασικές βιβλιοθήκες. Την LibGDX (http://libgdx.badlogicgames.com/) για τα γραφικά και την Twitter4j (http://twitter4j.org/) για την διεπαφή με το API του Twitter.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2015-01-09
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λέξεις-κλειδιά:
android, android παιχνίδια παζλ, παιχνίδια παζλ , android twitter, twitter
Περιγραφή:
2015-09-01
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

Eleutheriadis_METIT_15.pdf

2 MB