Ο ρόλος και η επίδραση του digital marketing στην ψυχολογία του καταναλωτή

Πτυχιακή Εργασία 26586 23 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο ρόλος και η επίδραση του digital marketing στην ψυχολογία του καταναλωτή
Συγγραφέας:
Τσιούφης, Χαρίλαος, Γεώργιος
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Κατά την περίοδο της πανδημίας οι ηλεκτρονικές αγορές εκτοξεύθηκαν και οι ψηφιακές τεχνολογίες χρησιμοποιήθηκαν σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό επηρεάζοντας αδιαμφισβήτητα κάθε τομέα των επιχειρήσεων συμπεριλαμβανομένου και αυτού του markeτιng. Οι επιχειρήσεις διαμόρφωσαν την αλληλεπίδραση, την προσβασιμότητα, τη δέσμευση, την επικοινωνία και την προσαρμογή των πελατών τους, σύμφωνα με τις ανάγκες που αναδύθηκαν λόγω του covid - 19 και προσαρμόστηκαν στις νέες απαιτήσεις τους. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται η ψυχολογία του καταναλωτή, σύμφωνα με βασικές θεωρίες ψυχολογίας, η οποία τον καθοδηγεί ώστε να διαμορφώσει συγκεκριμένη στάση κατά την αγορά προϊόντων, να δημιουργήσει κίνητρα και καταναλωτικές προτιμήσεις, λαμβάνοντας αγοραστικές αποφάσεις μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες και κανόνες, ακολουθώντας τύπους αγοραστικής συμπεριφοράς και βαθμούς ανάμιξης με τα προσφερόμενα προϊόντα.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-10-19
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Καταναλωτές
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά:
πανδημία, ψυχολογία καταναλωτή
Περιγραφή:
64 σ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

CHARILAOSTSIOUFIS.pdf

285 KB