Περίληψη:
Κατά την περίοδο της πανδημίας οι ηλεκτρονικές αγορές εκτοξεύθηκαν και οι ψηφιακές τεχνολογίες χρησιμοποιήθηκαν σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό επηρεάζοντας αδιαμφισβήτητα κάθε τομέα των επιχειρήσεων συμπεριλαμβανομένου και αυτού του markeτιng. Οι επιχειρήσεις διαμόρφωσαν την αλληλεπίδραση, την προσβασιμότητα, τη δέσμευση, την επικοινωνία και την προσαρμογή των πελατών τους, σύμφωνα με τις ανάγκες που αναδύθηκαν λόγω του covid - 19 και προσαρμόστηκαν στις νέες απαιτήσεις τους. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται η ψυχολογία του καταναλωτή, σύμφωνα με βασικές θεωρίες ψυχολογίας, η οποία τον καθοδηγεί ώστε να διαμορφώσει συγκεκριμένη στάση κατά την αγορά προϊόντων, να δημιουργήσει κίνητρα και καταναλωτικές προτιμήσεις, λαμβάνοντας αγοραστικές αποφάσεις μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες και κανόνες, ακολουθώντας τύπους αγοραστικής συμπεριφοράς και βαθμούς ανάμιξης με τα προσφερόμενα προϊόντα.