Περίληψη:
Αδιαμφισβήτητο είναι το γεγονός πως, αποτελεί αδήριτη ανάγκη, η δημιουργία μιας εξελιγμένης
δικτυακής πλατφόρμας στο χώρο των Πανεπιστημίων. Συγκεκριμένα, αξιόλογη θα ήταν η
συνεισφορά της ύπαρξης ενός αυτοματοποιημένου συστήματος ανάθεσης εργασιών και
αξιολόγησης. Το παραπάνω θα εξυπηρετούσε απόλυτα τον εύκολο και γρήγορο χειρισμό του
προγράμματος των υποψηφίων διδακτόρων. Η πλατφόρμα, για την οποία γίνεται λόγος στην
παρούσα διπλωματική εργασία, αποσκοπεί να αποτελέσει μια αξιόπιστη λύση, αφού επιδιώκει να
συντελέσει τόσο στην άμεση ανάθεση εργασιών στους υποψήφιους διδάκτορες όσο και στην
αξιολόγησή τους από τους ανωτέρους τους. Πρόκειται, ουσιαστικά, για μια «δικτυακή ατζέντα»,
στην οποία μέλη της Γενικής Συνέλευσης και αρμόδιοι καθηγητές αποκτούν τη δυνατότητα της
διαμόρφωσης του προγράμματος των χρηστών, της γνωστοποίησης τυχόν αλλαγών αυτού, αλλά
και της συνεχούς επίβλεψης της βαθμολογίας των χρηστών. Το παραπάνω, αποτελεί απόρροια του
γεγονότος πως, με την ολοκλήρωση της κάθε εργασίας, ο υποψήφιος διδάκτορας θα οφείλει να το
δηλώσει στην πλατφόρμα, ώστε να επιβεβαιωθεί και να εγκριθεί από τη Γραμματεία. Για την
ανάπτυξη αυτής της πλατφόρμας, έγινε χρήση της React, μιας αποτελεσματικής βιβλιοθήκης
JavaScript, που συμβάλλει στη δημιουργία διεπαφών χρήστη και Express, ένα Node js framework
με αμέτρητες μεθόδους HTTP και middleware που συντελεί στη γρήγορη δημιουργία APIs.
Λέξεις-κλειδιά:
Πρόγραμμα Εργασιών, Διαδικτυακή Πλατφόρμα, Παρακολούθηση Προόδου, Υποψήφιοι Διδάκτορες