Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Η περίπτωση του Instagram

Πτυχιακή Εργασία 24583 285 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Η περίπτωση του Instagram
Συγγραφέας:
Κωστάκου, Σταματία, Σπύρος
Επιβλέπων καθηγητής:
Παστραπά, Ελένη
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία, εξετάζει την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει την ικανότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να επηρεάσουν την πρόθεση των καταναλωτών και παράλληλα μελετώνται οι λόγοι χρήσης και η στάση των χρηστών απέναντι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ιδιαίτερη αναφορά στο instagram. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε δείγμα 347 ατόμων ηλικίας από 18 ετών και άνω, οι οποίοι απάντησαν σε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από 14 έως 23 Ιανουαρίου 2021. Για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν μέθοδοι περιγραφικής στατιστικής, πίνακες διπλής εισόδου και παλινδρόμηση με τη χρήση του στατιστικού πακέτου STATA.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το διαδίκτυο πάνω από 5 έτη, ενώ το 79,8% χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για κοινωνική δικτύωση. Το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος διαθέτει λογαριασμό τόσο στο Instagram (93,4%) όσο και στο facebook (92,2%). Στο Instagram συνδέονται κυρίως για διασκέδαση (59,4%), για αλληλεπίδραση με φίλους (61,1%) και για να βρίσκουν πληροφορίες (58,8%). Το 70% του δείγματος συμφώνησε στο γεγονός ότι η σωστή διαχείριση ενός brand πρέπει να προωθεί την προβολή του στο Instagram. Επίσης, ακολουθούν τα προφίλ των εταιρειών ή influencer που τους αρέσουν στο Instagram, ενώ μικρό είναι το ποσοστό (18,44%) που σχολιάζει, παρακολουθεί και συμμετέχει σε δημοσιεύσεις τους. Δεν θεωρούν το Instagram σημαντικό στη ζωή του ανθρώπου και είναι ικανοποιημένοι από τη μέχρι τώρα πορεία στη ζωή τους. Διαφωνούν με την άποψη ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να αντικαταστήσουν την άμεση επαφή των ανθρώπων, και δεν νιώθουν περισσότερο ενεργοί στη ζωή τους, όταν είναι ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι νέοι χρησιμοποιούν συχνότερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ όσοι συνδέονται στο διαδίκτυο για την ανταλλαγή email και για παιχνίδια δεν συνδέονται συχνά στο instagram.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-03-31
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Καταναλωτές - Ελλάδα
Κοινωνικά δίκτυα
Λέξεις-κλειδιά:
μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταναλωτής, ινσταγκραμ
Περιγραφή:
79 σ.,πίν.,διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

StamatiaKostakou.pdf

1 MB