Τεχνοοικονομική Ανάλυση Εταιρείας Ηλεκτρονικής Παροχής Τουριστικών Υπηρεσιών

Μεταπτυχιακή Εργασία 22966 319 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Τεχνοοικονομική Ανάλυση Εταιρείας Ηλεκτρονικής Παροχής Τουριστικών Υπηρεσιών
Συγγραφέας:
Νταλίπαϊ, Άννα, Αλμπέρτ
Επιβλέπων καθηγητής:
Μιχαλακέλης, Χρήστος
Περίληψη:
Η διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας οδηγεί αναπόφευκτα στην ανάπτυξη και των ψηφιακών υπηρεσιών. Η εξέλιξη αυτή έχει φτάσει και στην τουριστική αγορά. Πλέον εκτός από τα παραδοσιακά ταξιδιωτικά πρακτορεία, έχουν εδραιωθεί και τα online ταξιδιωτικά γραφεία, τα οποία προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών διακοπών, από εισιτήρια πτήσεων/λεωφορείων έως οργανωμένες διακοπές.
Η αγορά του ηλεκτρονικού τουρισμού έχει αναπτυχθεί και συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, με αποτέλεσμα να γίνεται πόλος έλξης για νέες επιχειρήσεις που θέλουν να εισέλθουν στον κλάδο. Η παρούσα εργασία μελετά σε τεχνοοικονομικό επίπεδο την εκκίνηση μίας νέας επιχείρησης με δραστηριοποίηση στις διαδικτυακές κρατήσεις στον τομέα του τουρισμού. Στα επόμενα κεφάλαια γίνεται περιγραφή των απαραίτητων στοιχείων του επιχειρηματικού πλάνου της νεοσυσταθείσας εταιρείας Travel Buddy.
Αρχικά αναλύεται εκτενώς το εσωτερικό της επιχείρησης, οι στόχοι της, οι υπηρεσίες που θα παρέχει, τα άτομα που θα την απαρτίζουν και σε γενικές γραμμές ο τρόπος λειτουργίας της. Στη συνέχεια γίνεται μελέτη του εξωτερικού περιβάλλοντος, δηλαδή της αγοράς, του κλάδου διαδικτυακών κρατήσεων τουρισμού, των ανταγωνιστών, καθώς επίσης και το πώς όλα αυτά μπορούν να επηρεάσουν την πορεία της στην αγορά. Επιπρόσθετα, αναφέρονται κάποιες προβλέψεις και τάσεις της αγοράς για το μέλλον, με βάση έρευνες και στατιστικές αναφορές που έχουν διεξαχθεί σε παγκόσμιο επίπεδο.
Από μία τεχνοοικονομική ανάλυση δε θα μπορούσε να λείπει το οικονομικό πλάνο, καθώς δεν αρκεί μόνο η ανάλυση των εσωτερικών και εξωτερικών δυνάμεων. Είναι απαραίτητο να υπολογιστούν οι οικονομικοί πόροι που απαιτεί η ίδρυση μίας επιχείρησης, όχι μόνο το αρχικό κεφάλαιο, αλλά και οι χρηματοροές σε βάθος χρόνου, ώστε να εκτιμηθεί η περίοδος αποπληρωμής και το σημείο που θα αρχίσει να κερδοφορεί. Για να επιτευχθεί η κερδοφορία, θα πρέπει η επιχείρηση να χρησιμοποιήσει μεθόδους marketing και προώθησης για να γίνει γνωστή στο κοινό που στοχεύει. Με τις κατάλληλες τακτικές και τη σωστή στρατηγική μπορεί να καταφέρει να διεισδύσει στην αγορά και να κατακτήσει ένα ικανοποιητικό μερίδιο.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-02-24
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Τουρισμός - πληροφορική
βιομηχανία φιλοξενίας - πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Τουρισμός, Διαδικτυακές Κρατήσεις Ταξιδιών, Ταξίδι, Διαδικτυακά Ταξιδιωτικά Γραφεία, Τεχνοοικονομική Ανάλυση
Περιγραφή:
60 σ.,πίν.,διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

AnnaNtalipai.pdf

1 MB