Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ

Πτυχιακή Εργασία 21316 347 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
Συγγραφέας:
Κόλλιας-Λαμπρινόπουλος, Άγις, Δημήτριος
Επιβλέπων καθηγητής:
Σαΐτη, Άννα
Περίληψη:
Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ είναι ένα καθιερωμένο και ταχέως αναπτυσσόμενο ερευνητικό ρεύμα μέσα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, και το ηλεκτρονικό εμπόριο οδηγεί σε μια πλήρη αλλαγή στον παραδοσιακό τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Σκοπός της ερευνητικής αυτής μελέτης ήταν να παρουσιαστούν και να αναλυθούν επισταμένως οι γνώμες των εργαζομένων των επιχειρήσεων της περιοχής της Αθήνας, σχετικά με τον συνδυασμό του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.
Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η ποσοτική προσέγγιση, και χρησιμοποιήθηκε ως ερευνητικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Το δείγμα αποτελούνταν από 100 εργαζομένους στην Αθήνα. Το στατιστικό πρόγραμμα που χρησιμοποιήθηκε για την στατιστική ανάλυση των δεδομένων είναι το πρόγραμμα ΙΒΜ SPSS (Statistical Package for Social Sciences). Xρησιμοποιήθηκε περιγραφική και επαγωγική στατιστική.
Διαπιστώθηκε ότι υπάρχει εσωτερική ή εξωτερική υποστήριξη για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι θεωρούν ότι διαφέρει ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου από αυτόν του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, ότι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ βοηθάει στις λειτουργίες της εφοδιαστικής αλυσίδας της επιχείρησης, ότι εξοικονομεί χρόνο η επιχείρηση όταν πραγματοποιεί ηλεκτρονικές συναλλαγές, καθώς και ότι θεωρούν πως λειτουργεί θετικά στην μελλοντική πορεία της επιχείρησής, η συνέχεια της συνεργασίας των τομέων του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Ταυτόχρονα, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά σχετίζονται σημαντικά με τις απόψεις των ερωτηθέντων.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-03-01
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Εμπόριο
Οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό εμπόριο, εργαζόμενοι, επιχειρήσεις
Περιγραφή:
106 σ.:εικ.,πίν.,σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

AgisKollias-Lamprinopoulos.pdf

2 MB