Στρατηγικές ανάπτυξης των νέων ψηφιακών καναλιών στον Τουρισμό

Μεταπτυχιακή Εργασία 20875
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγικές ανάπτυξης των νέων ψηφιακών καναλιών στον Τουρισμό
Συγγραφέας:
Πετραντωνάκης, Παύλος Μ.
Επιβλέπων καθηγητής:
Αγαπητού, Χρύσα
Περίληψη:
Σκοπός της εργασίας είναι να ερευνηθεί η χρήση των Ηλεκτρονικών Ταξιδιωτικών Πρακτορείων (OTAs) στην ελληνική τουριστική βιομηχανία, να μελετηθούν οι προοπτικές ανάπτυξης και να προταθούν λύσεις για ένα βέλτιστο μείγμα συμβατικών και διαδικτυακών στρατηγικών. Στα πλαίσια της παρούσης Διπλωματικής εργασίας μελετάται και ερευνάται η χρήση Πολύκαναλικης στρατηγικής στον τομέα της Ξενοδοχειακής βιομηχανίας, μια μελέτη που με βάση την έρευνα του συγγραφέα πιθανότατα είναι η συγκεκριμένη μελέτη να γίνεται για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά. Παράλληλα, αναλύεται σχετική βιβλιογραφία αναφορικά με την εξέλιξη της πολύκαναλικης στρατηγικής στον τουριστικό τομέα. Η διερεύνηση των απόψεων των στελεχών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αναφορικά με τα συμβατικά και τα Online Τουριστικά Πρακτορεία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς οι απόψεις αυτές επηρεάζουν τη χάραξη της στρατηγικής κατανομής-διάθεσης των κλινών από τα στελέχη στις πηγές των κρατήσεων καθώς τα τελευταία χρόνια τα Online Τουριστικά Πρακτορεία μπήκαν στο χώρο και διεκδικούν ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας.
Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν 89 καταλύματα (ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια ) από όλες τις περιοχές της Ελλάδας και από διάφορες κατηγορίες (αστέρια- κλειδιά) συμπληρώνοντας ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις που αφορούσαν τη συνεργασία με τα συμβατικά και τα Online Τουριστικά Πρακτορεία (OTAs) και το αντίκτυπο στην στρατηγική της επιχείρησης τους.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-10-01
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Επιχειρηματικότητα
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Τουρισμός - Ελλάδα
Ξενοδοχεία - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
Πολυκαναλική στρατηγική, τουριστικό μάνατζμεντ, Συμβατικά ταξιδιωτικά πρακτορεία, Διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία
Περιγραφή:
167 σ.:εικ.,πίν.,διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

PavlosPetrantonakis.pdf

1 MB