Επιχειρηματικά μοντέλα με εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης

Μεταπτυχιακή Εργασία 19617 421 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Επιχειρηματικά μοντέλα με εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης
Συγγραφέας:
Ανδρικοπούλου, Αθηνά Αναστασία Δ.
Επιβλέπων καθηγητής:
Μιχαλακέλης, Χρήστος
Περίληψη:
Στην εργασία μελετάται ο τρόπος με τον οποίο η έλευση του web 2.0 επέδρασε στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Οι εξελίξεις που το web 2.0 εισήγαγε στον παγκόσμιο ιστό άλλαξε το σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν και οδήγησε τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτό σε ένα νέο τρόπο λειτουργίας. Αναφέρονται εκτενώς τα επιχειρηματικά μοντέλα που δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες των σύγχρονων ηλεκτρονικών επιχειρησεων. Μελετώνται τα επιχειρηματικά μοντέλα από όλες τις σκοπιές και δίνεται έμφαση στα μοντέλα που χρησιμοποιούνται στην ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και στις εφαρμογές των κοινωνικών δικτύων.
Σαν αποτέλεσμα της εξέλιξης και ανάπτυξης του διαδικτύου ήλθε και η ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων τα οποία με τη σειρά τους κι αυτά, επηρεάζουν το ηλεκτρονικό επιχειρείν σε σημαντικό βαθμό.
Τα θέματα αυτά εξετάζονται σε θεωρητικό επίπεδο και ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το επιχειρηματικό μοντέλο του facebook το οποίο, σε επίπεδο επιχειρηματικότητας, αποτελεί απόρροια της σύμπτυξης ενός κοινωνικού μέσου με ένα σύγχρονο και επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-10-25
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Τεχνολογία της πληροφορίας
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Επιχειρηματικότητα
Λοιπά Θέματα:
Κοινωνικά δίκτυα
Επιχειρηματικότητα
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά:
Επιχειρηματικά μοντέλα, κοινωνική δικτύωση, κοινωνικά μέσα, ηλεκτρονικό επιχειρείν, ψηφιακό μάρκετινγκ
Περιγραφή:
79 σ. : πίν., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0