Τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και οι καταναλωτές

Πτυχιακή Εργασία 1820 470 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και οι καταναλωτές
Συγγραφέας:
Καλαμπαλίκη, Ελένη
Περίληψη:
H παρούσα πτυχιακή μελέτη ασχολείται με τον κλάδο των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Περιγράφει την αγορά των σουπερ μάρκετ καθώς και τα γενικά χαρακτηριστικά των καταστημάτων. Ακόμα περιγράφει τις συνθήκες ανταγωνισμού που υπάρχουν στην αγορά και αναφέρεται στις ελληνικές αλυσίδες του κλάδου. Έμφαση δίνεται και στις ευρωπαϊκές και διεθνής αλυσίδες καταστημάτων σουπερ μάρκετ και στις πωλήσεις τους. Τέλος αναφέρονται στοιχεία από την προσωπική έρευνα και αναλύονται.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2006
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Εμπόριο
Κοινωνικές επιστήμες (Γενικά)
Οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Καταναλωτές - Ελλάδα
Λιανικό εμπόριο - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
σουπερ μάρκετ, ελληνικό λιανεμπόριο, ανταγωνισμός, ελληνικές εταιρείες σουπερ μάρκετ
Περιγραφή:
194 σ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, ergasia.pdf