Ανάπτυξη διαδικτυακών μαθημάτων (mooc) με αντικείμενο την ανάπτυξη 2D παιχνιδιών με χρήση του Unity Game Engine

Πτυχιακή Εργασία 26814 50 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάπτυξη διαδικτυακών μαθημάτων (mooc) με αντικείμενο την ανάπτυξη 2D παιχνιδιών με χρήση του Unity Game Engine
Συγγραφέας:
Εγγλέζος, Γεώργιος-Νεκτάριος, Ευστράτιος
Επιβλέπων καθηγητής:
Σοφιανοπούλου, Χρύσα
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός Μαζικού Ανοικτού
Διαδικτυακού Μαθήματος (MOOC) με θεματολογία τη δημιουργία δισδιάστατων
βιντεοπαιχνιδιών στο Unity game engine. Το μάθημα αυτό απευθύνεται σε όλους ανεξαρτήτως
ηλικίας, προϋποθέτοντας την ύπαρξη μόνο κάποιων πολύ βασικών γνώσεων
προγραμματισμού τις οποίες κάποιος που ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει το μάθημα αυτό,
μπορεί να αποκτήσει σε διάστημα 1-2 μηνών. Ως προς το περιεχόμενο του, χωρίζεται σε τρία
μεγάλα κομμάτια που διαιρούνται στις ενότητες του μαθήματος. Το πρώτο κομμάτι είναι μια
εισαγωγή στο τομέα της ανάπτυξης παιχνιδιών και στο Unity. Στα άλλα δύο βλέπουμε το Unity
μέσα από πρακτικά παραδείγματα δημιουργώντας δύο παιχνίδια. Στο πρώτο κομμάτι
αναφέρονται οι δυνατότητες των game engines, κάποια από τα πιο δημοφιλή game engines
και οι διαφορές τους. Τέλος, γίνεται μια πρώτη γνωριμία με το περιβάλλον του Unity και με τη
λογική με την οποία δουλεύει ο κώδικας σε αυτό. Το δεύτερο κομμάτι του μαθήματος
βασίζεται και αντλεί υλικό από τη δημιουργία του παιχνιδιού “Flappy Bird (2013)”. Σε αυτό
δίνεται έμφαση κυρίως στο γραφικό περιβάλλον του Unity. Το τρίτο κομμάτι βασίζεται στο
παιχνίδι “Space Invaders (1978)” και εστιάζει περισσότερο σε προγραμματιστικές τεχνικές.
Για τη δημιουργία του MOOC χρησιμοποιήθηκε το Moodle LMS, το οποίο είναι ένα σύστημα
διαχείρισης μάθησης, το οποίο μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε και να
διαχειριστούμε μαθήματα μέσα σε αυτό. Το μάθημα βασίζεται κυρίως σε βιντεοδιαλέξεις και
το υλικό που μοιράζεται στους εκπαιδευόμενους είναι ο κώδικας των παιχνιδιών και κάποιες
γενικές σημειώσεις από όλο το μάθημα. Ο τρόπος με τον οποίο εξετάζονται οι εκπαιδευόμενοι
στο μάθημα αυτό είναι μέσα από κάποιες εργασίες που βασίζονται στα παιχνίδια που
φτιάξαμε.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-11-09
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Διαδικτυακές εφαρμογές
Λέξεις-κλειδιά:
Μηχανές παιχνιδιών, Ηλεκτρονική μάθηση, Εκπαίδευση
Περιγραφή:
277 σ.,εικ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

GEORGIOS-NEKTARIOSENGLEZOS.pdf

25 MB