Tο προφίλ του πράσινου καταναλωτή

Πτυχιακή Εργασία 25614 172 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Tο προφίλ του πράσινου καταναλωτή
Συγγραφέας:
Μάλλιαρης, Γεώργιος, Πέτρος
Επιβλέπων καθηγητής:
Σαρδιανού, Ελένη
Περίληψη:
Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι οι καταναλωτές παίζουν σημαντικό ρόλο στην
πρόοδο του δείκτη βιωσιμότητας κάθε χώρας. Υπάρχουν ενδείξεις ότι το τριάντα έως
σαράντα τοις εκατό της υποβάθμισης του περιβάλλοντος προκαλείται από ιδιωτικές
οικιακές δραστηριότητες κατανάλωσης. Οι καταναλωτές συνειδητοποιούν όλο και
περισσότερο αυτό το γεγονός και έχουν αρχίσει να εκδηλώνουν ανησυχίες για την
υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Οι έμποροι πρέπει να γνωρίζουν αυτήν την αλλαγή
συμπεριφοράς ώστε να ενσωματώνουν αλλαγές στις στρατηγικές μάρκετινγκ που
ταιριάζουν στη ζήτηση των καταναλωτών. Αυτό οδήγησε τους ερευνητές να
προσπαθήσουν να αποτυπώσουν τα χαρακτηριστικά ενός πράσινου καταναλωτή, για
να διευκολύνουν τους εμπόρους στην κατάρτιση κατάλληλων πράσινων στρατηγικών
μάρκετινγκ. Η παρούσα εργασία εξετάζει το προφίλ του πράσινου καταναλωτή
καθώς και τις στρατηγικές του πράσινου μάρκετινγκ στοχεύοντας στη βιωσιμότητα.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-11-30
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Βιώσιμη Ανάπτυξη
Λοιπά Θέματα:
Καταναλωτές - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
περιβαλλοντική Βιωσιμότητα, Ψηφιακή Διαφήμιση, καταναλωτής
Περιγραφή:
82 σ.,εικ.,πίν.,διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

GeorgiosMalliaris.pdf

2 MB