Περίληψη:
Η σπουδαιότητα του Διαδικτύου έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια για τις επιχειρήσεις και τους νέους καταναλωτές ηλικίας 18-25 ετών. Στην παρούσα εργασία, διερευνάται η επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό εμπόριο στους νέους αυτής της ηλικιακής ομάδας και κατά πόσο αυτοί πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές για να καλύψουν περισσότερες ανάγκες τους. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι νέοι, επικοινωνούν με άλλους χρήστες αποστέλλοντας και λαμβάνοντας μηνύματα, ενημερώνονται, αναζητούν χρήσιμες πληροφορίες και πραγματοποιούν αγορές αγαθών και υπηρεσιών συστηματικά μέσω διαδικτυακών καταστημάτων του παγκόσμιου ιστού. Οι νέοι καταναλωτές στρέφονται για την κάλυψη των αναγκών τους στα ηλεκτρονικά καταστήματα εν αντιθέσει με τα φυσικά, αυξάνοντας ολοένα και περισσότερο την επισκεψιμότητα αυτών. Η ηλικιακή ομάδα 18-25 ετών του αγοραστικού κοινού ολοκληρώνει τις αγορές της, τόσο από τα Ελληνικά, όσο και από τα ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα καταστήματα τα οποία προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες και ένα οικείο περιβάλλον για τους καταναλωτές. Βασικοί παράγοντες για την επιλογή των αγορών μέσω του διαδικτύου είναι η δυνατότητα εύρεσης προσφορών και εκπτώσεων στα αγαθά και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν, όπως και η ευελιξία στις συνθήκες παράδοσης της παραγγελίας.
Λέξεις-κλειδιά:
διαδίκτυο, Ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείν,νέοι καταναλωτές