Σχεδιασμός, ανάπτυξη και δημιουργία ενός Ανοιχτού Μαθήματος με αντικείμενο τη γλώσσα προγραμματισμού Python

Πτυχιακή Εργασία 23492 173 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και δημιουργία ενός Ανοιχτού Μαθήματος με αντικείμενο τη γλώσσα προγραμματισμού Python
Συγγραφέας:
Σακελλαρίδης, Παύλος, Οδυσσεύς
Επιβλέπων καθηγητής:
Σοφιανοπούλου, Χρύσα
Περίληψη:
Η υπολογιστική σκέψη έχει γίνει μια κρίσιμη δεξιότητα για τους μαθητές του 21ου αιώνα
όλους τους κλάδους. Οι έρευνες δείχνουν ότι η καλύτερη και ταχύτερη προσέγγιση για την
κατανόηση των εννοιών της υπολογιστικής σκέψης είναι μέσω της ανάπτυξης
προγραμματιστικών δεξιοτήτων. Ωστόσο, η εύρεση αποτελεσματικών και προσιτών
μαθησιακών περιβαλλόντων για την εισαγωγή προγραμματιστικών δεξιοτήτων σε μια μαζική
κλίμακα μαθητών παραμένει μια πρόκληση. Επί του παρόντος, η άνευ προηγουμένου χρήση
MOOCs αποτελεί ευκαιρία για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Το ηλεκτρονικό μάθημα της παρούσας πτυχιακής εργασίας δημιουργήθηκε στην πλατφόρμα
moodle και αφορά την γλώσσα Python. Το μάθημα επικεντρώνεται στις γενικές γνώσεις που
χρειάζεται να έχει κάποιος που ξεκινάει να προγραμματίζει σε μια αντικειμενοστραφή
γλώσσα. Για την υλοποίηση του χρησιμοποιήθηκε το Open office, για την παρουσίαση του
θεωρητικού μέρους του μαθήματος και των τεστ αξιολόγησης.
Το μάθημα απευθύνεται σε οποιονδήποτε επιθυμεί να μάθει βασικές γνώσεις
προγραμματισμού για την γλώσσα Python. Το ηλεκτρονικό μάθημα χωρίστηκε σε εννέα (9)
βασικά κεφάλαια που το καθένα αντιστοιχεί σε μία (1) εβδομάδα. Οι μαθητές στο τέλος
κάθε κεφαλαίου αξιολογούνται για να προχωρήσουν σε επόμενη ενότητα. Σκοπός της
πτυχιακής εργασίας είναι η παροχή ενός μαθήματος για οποιοδήποτε άτομο που θέλει να
μπει στον κόσμο του προγραμματισμού.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-07-28
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Εκπαιδευτική τεχνολογία
Λέξεις-κλειδιά:
Προγραμματισμός, Ηλεκτρονικό Μάθημα
Περιγραφή:
70 σ.:εικ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

PavlosSakellaridis.pdf

723 KB