Η αξιοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσω του Green Marketing. Στρατηγική ανάλυση της επιχείρησης KERAKOLL

Μεταπτυχιακή Εργασία 21169 309 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Η αξιοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσω του Green Marketing. Στρατηγική ανάλυση της επιχείρησης KERAKOLL
Συγγραφέας:
Αγγελαδάκης, Χρήστος, Χρήστος
Επιβλέπων καθηγητής:
Αγαπητού, Χρύσα
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελείται από δύο σημαντικά μέρη. Το πρώτο μέρος, από το πρώτο έως το έβδομο κεφαλαίο πραγματεύεται τον ρόλο που μπορεί να παίξουν τα πληροφοριακά συστήματα στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης μέσω του green marketing, καθώς και το πώς μπορεί να συνδυαστεί το πράσινο μάρκετινγκ με την εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Αναλυτικότερα, αρχικά γίνεται αναφορά στον σκοπό της εργασίας αυτής αλλά και τη δομή της. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται ο όρος Green Marketing, η εξέλιξή του, οι βαθμοί του και πόσο χρήσιμο εργαλείο μπορεί να φανεί για μια επιχείρηση. Στο ίδιο κεφάλαιο αναφέρεται ο πράσινος καταναλωτής, η πράσινη επιχείρηση καθώς και οι παραπλανητικές χρήσεις των οικολογικών όρων.
Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική περιγραφή της στρατηγικής των επιχειρήσεων και του στρατηγικού management.
Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφουμε πως συμβάλουν τα πληροφοριακά συστήματα σε μια επιχείρηση, πως αξιοποιούνται και με ποιον τρόπο γίνεται η επιλογή του από την επιχείρηση. Γίνεται περιγραφή του CRM.
Το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, στην σχέση της με το marketing και στα οφέλη της, καθώς και στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Το έκτο κεφάλαιο εστιάζεται στην στρατηγική του πράσινου marketing, στην οικολογική καινοτομία και στον συνειδητοποιημένο κοινωνικά, πράσινο καταναλωτή.
Το τέλος του πρώτου μέρους κλείνει με το πράσινο marketing στην ελληνική και διεθνή αγορά. Τις διαφορές της ελληνικής με την διεθνή επιχειρηματικότητα, τις διαφορές του έλληνα με τον ξένο πράσινο καταναλωτή και τις στρατηγικές green marketing αντίστοιχα για τις δύο αγορές.
Το δεύτερο μέρος και ουσιαστικά το όγδοο κεφάλαιο ασχολείται με την παρουσίαση και την μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Kerakoll. Πρόκειται για μια ηγέτιδα εταιρεία δομικών υλικών παγκοσμίως, στον τομέα των λύσεων για το Green Building. Η Kerakoll χρησιμοποιεί και αξιοποιεί τα πληροφοριακά της συστήματα για την προώθηση του Green Marketing στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Στο ένατο κεφάλαιο, παρατίθενται τα συμπεράσματα καθώς και οι προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-11-03
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Βιώσιμη Ανάπτυξη
Λοιπά Θέματα:
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Τεχνολογικές καινοτομίες - Ελλάδα
Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας
Λέξεις-κλειδιά:
Πράσινο Μάρκετινγκ, Αειφόρος Ανάπτυξη, Πληροφοριακά Συστήματα, Στρατηγική, Εταιρική κοινωνική Ευθύνη
Περιγραφή:
117 σ.,εικ.,πίν.,σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

ChristosAngeladakis_.pdf

1 MB