Τεχνοοικονομική ανάλυση startup εταιρίας ¨V2Α¨ comm S.A

Μεταπτυχιακή Εργασία 20353 348 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Τεχνοοικονομική ανάλυση startup εταιρίας ¨V2Α¨ comm S.A
Συγγραφέας:
Θεοδωρόπουλος, Ιωάννης Α.
Επιβλέπων καθηγητής:
Μιχαλακέλης, Χρήστος
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με την Τεχνοοικονομική ανάλυση μιας start up εταιρίας V2A συστημάτων. Η δημιουργίας του «V2A Comm» προέκυψε από την ανάγκη εκσυγχρονισμού όλων των τύπων μέσων μεταφοράς.
Στόχος της επιχειρηματικής αυτής ιδέας είναι να παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη να εκσυγχρονίσει το μεταφορικό μέσο που κατέχει ως προς την ασφάλεια των μετακινήσεων.

Θα γίνει ανάλυση της αλυσίδας αξίας και περιγραφή της παραγωγικής διαδικασίας. Στην
εξωτερική ανάλυση θα αναλύσουμε τον Κλάδο και θα αναφερθούμε στις δυνάμεις μοντέλου Porter. Ακολουθεί η αναφορά ανταγωνιστών και η ανάλυση αγοράς στο χώρο των τεχνολογιών που ασχολούνται με V2V επικοινωνίες. Η αγορά στην οποία απευθυνόμαστε είναι οι ιδιώτες κάτοχοι παντός είδους μεταφορικών μέσων, οι έμποροι αυτοκινήτων, οι ασφαλιστικές εταιρίες, οι εταιρίες leasing καθώς και οι δημόσιες υπηρεσίες. Ιδιαίτερα όμως εστιάζουμε στον κλάδο του αυτοκινήτου.
Επίσης θα κάνουμε ανάλυση Μακροπεριβάλλοντος (ανάλυση Pest) και θα μελετήσουμε διάφορους τύπους έρευνας που έχουν γίνει για τη βελτιστοποίηση οδικής συμπεριφοράς.
Θα γίνει ανάλυση SWOT και θα αναφερθούμε στο είδος στρατηγικής που θα ακολουθήσουμε.
Οι κύριες δραστηριότητες του Μάρκετινγκ περιστρέφονται γύρω από μια τετράδα ελεγχόμενων από την επιχείρηση μεταβλητών, που αποτελούν τα 4Ps και η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η επιχείρηση V2A όπως θα δούμε στη συνέχεια θα είναι βασιζόμενη στο κόστος.
Στη συνέχεια ακολουθεί τεχνοοικονομική μελέτη για την εκτίμηση της επένδυσης, μελετώντας 3 διαφορετικά σενάρια πωλήσεων (Αισιόδοξο, Απαισιόδοξο και Αναμενόμενο) και σύμφωνα πάντα με τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς. Ακολουθούν το κόστος,η χρηματοδότηση και τα έσοδα- έξοδα της επιχείρησης. Παρατηρούμε το διάγραμμα του νεκρού σημείου για το βασικό προϊόν που εκτιμούμε ότι θα κάνει τις περισσότερες πωλήσεις (Gold πακέτο αναβάθμισης οχημάτων). Τέλος ακολουθεί η ανάλυση των ταμειακών ροών και η περίοδος αποπληρωμής, η οποία εκτιμάται στους 30 μήνες.
Με βάση την μελέτη της αγοράς και του ανταγωνισμού στον κλάδο των αυτοκινήτων και λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα οικονομική κατάσταση της χώρας όπου η κρίση έχει εισβάλει δυναμικά, θα πρέπει να υπάρχει μια πρόταση που να διαφοροποιεί την επιχείρηση και να γίνεται πιο ελκυστική για τον πελάτη. Οι προσφερόμενες νέες υπηρεσίες που θα παρέχουμε και θα προβάλουμε προς το ευρύ κοινό, θα σέβονται το περιβάλλον και θα αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες προς όφελος μας.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-07-06
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Επιχειρήσεις - Οικονομία - Ελλάδα
Τεχνολογικές καινοτομίες - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
Τεχνοοικονομική Ανάλυση, Μάρκετινγκ, ν2ν επικοινωνίες, νεκρό σημείο, στρατηγική
Περιγραφή:
61 σ.:εικ.,πίν.,διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

IoannisTheodoropoulos.pdf

1 MB