Διερεύνηση παραμέτρων αποδοχής κοινωνικών δικτύων στην υπηρεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου

Πτυχιακή Εργασία 5933 315 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Διερεύνηση παραμέτρων αποδοχής κοινωνικών δικτύων στην υπηρεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου
Συγγραφέας:
Παπαγγελή, Αριστέα
Επιβλέπων καθηγητής:
Βασιλοπούλου, Κωνσταντίνα
Περίληψη:
Η πτυχιακή εργασία βασίζεται στην παρατήρηση της εξέλιξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στο αποκαλούμενο κοινωνικό εμπόριο. Τα τελευταία χρόνια εμφανίζονται όλο και περισσότερες ιστοσελίδες κοινωνικού εμπορίου και η έρευνα στον τομέα αυτό είναι σε πρώιμο στάδιο. Δεν υπάρχουν πολλές μελέτες που να εξηγούν την υιοθέτηση αυτών των ιστοσελίδων από τους καταναλωτές.
Η υπόθεση πάνω στην οποία βασίζεται η πτυχιακή εργασία αφορά τη δυνατότητα κατασκευής ενός μοντέλου μέτρησης πρόθεσης χρήσης λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του διαδικτυακού καταναλωτή. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός θεωρητικά θεμελιωμένου μοντέλου για την αναγνώριση των παραμέτρων που επηρεάζουν την πρόθεση των καταναλωτών να υιοθετήσουν τις ιστοσελίδες κοινωνικού εμπορίου και πιο συγκεκριμένα της ιστοσελίδας amazon.
Στην πτυχιακή εργασία χρησιμοποιήθηκαν οι ακόλουθες ερευνητικές μέθοδοι:
1) Εκτενής βιβλιογραφική επισκόπηση στον ερευνητικό χώρο της Επικοινωνίας Ανθρώπου Υπολογιστή και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Ο στόχος ήταν η ανάπτυξη ενός θεωρητικού πλαισίου το οποίο εντοπίζει τις ανάγκες του διαδικτυακού καταναλωτή. Αυτό το πλαίσιο αποτέλεσε τη βάση για την ανάπτυξη του μοντέλου αξιολόγησης της πρόθεσης των χρηστών.
2) Ποσοτική ανάλυση, μελέτη πρακτικής εφαρμογής χρησιμοποιώντας το site του amazon, προκειμένου να εξετασθεί η αξιοπιστία των προτεινόμενων παραμέτρων.
Τα αποτελέσματα της πτυχιακής εργασίας απαρτίζονται από ένα θεωρητικό πλαίσιο τρόπου μέτρησης της πρόθεσης των χρηστών να χρησιμοποιήσουν μία ιστοσελίδα κοινωνικού εμπορίου που λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες των διαδικτυακών καταναλωτών και ένα μοντέλο βασιζόμενο σε αυτό το θεωρητικό πλαίσιο. Το μοντέλο αξιολογήθηκε ως προς την εγκυρότητα και αξιοπιστία στο site του amazon.
Αυτή η πτυχιακή εργασία συμβάλει ουσιαστικά στους ακόλουθους ερευνητικούς τομείς: Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή και Ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2013-10-16
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Λοιπά Θέματα:
Καταναλωτική συμπεριφορά
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κοινωνικά δίκτυα
Κοινωνικά μέσα
Περιγραφή:
86 σ. : εικ., πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0