Τουριστικοί προορισμοί και λόγοι προτίμησης των καταναλωτών

Μεταπτυχιακή Εργασία 5890 114 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Τουριστικοί προορισμοί και λόγοι προτίμησης των καταναλωτών
Συγγραφέας:
Μήτσου, Λαμπρινή
Επιβλέπων καθηγητής:
Χονδρογιάννης, Γεώργιος
Περίληψη:
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής μελέτης είναι η εξέταση των παραγόντων που επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών για τουριστικούς προορισμούς. Για την εκπλήρωση του σκοπού αυτού πραγματοποιήθηκε δειγματοληπτική έρευνα με τυχαία δειγματοληψία από την οποία προέκυψε δείγμα 224 ατόμων από διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδας. Αναλυτικότερα, παρουσιάζονται οι κύριοι λόγοι για τους οποίους επιλέγεται ένας τουριστικός προορισμός, οι παράγοντες που προσδιορίζουν τη διάρκεια της διαμονής σε αυτόν, το ποσό που δαπανείται, αλλά και οι θετικές και αρνητικές επιπτώσεις από την ανάπτυξη έντονων τουριστικών δραστηριοτήτων σε μια περιοχή.
Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι, μέσω της εμπειρικής ανάλυσης, να εξεταστούν τα παραπάνω θέματα και να φανερωθούν οι κύριοι λόγοι που επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών για τουριστικούς προορισμούς. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, σε δείγμα 224 καταναλωτών χρησιμοποιώντας ερωτηματολόγια, εξέτασε τους κύριους καθοριστικούς παράγοντες που ορίζουν τη συμπεριφορά των τουριστών.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2009
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Τουρισμός
Tourism
Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Tourism - Marketing
Λέξεις-κλειδιά:
Τουρισμός, ταξίδια, καταναλωτές, προτιμήσεις
Περιγραφή:
183 σ. : πίν., διαγρ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, mitsou.pdf