Νοημοσύνη, δημιουργικότητα και κίνητρα Ελλήνων σημαιοφόρων: μια ποιοτική διερεύνηση

Πτυχιακή Εργασία 4104 204 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Νοημοσύνη, δημιουργικότητα και κίνητρα Ελλήνων σημαιοφόρων: μια ποιοτική διερεύνηση
Συγγραφέας:
Σαμαρά, Νικολίνα
Επιβλέπων καθηγητής:
Ζμπάινος, Δημήτριος
Περίληψη:
Η εργασία αφορά μια ποιοτική διερεύνηση στην οποία μελετήθηκαν σαράντα οκτώ Έλληνες σημαιοφόροι μαθητές μέσω της διαδικασίας συνεντεύξεων. Στις συνεντεύξεις αυτές οι αριστούχοι σημαιοφόροι μαθητές παραθέτουν τις απόψεις τους για το τι πιστεύουν πως είναι νοημοσύνη, για το πόσο δημιουργικοί είναι και πως εκφράζουν τη φαντασία τους και ποια ήταν τα κίνητρα και οι στόχοι που είχαν στο σχολείο προκειμένου να φτάσουν το άριστο. Σύμφωνα με τις απόψεις τους και βάση της βιβλιογραφίας έγινε η διεξαγωγή των αποτελεσμάτων για το κατά πόσο οι αριστούχοι αυτοί μαθητές διαθέτουν υψηλή νοημοσύνη, έντονη δημιουργικότητα και ισχυρά εσωτερικά κίνητρα, που όλα τα παραπάνω είναι χαρακτηριστικά χαρισματικότητας. Αυτό που προέκυψε μέσα από τις συνεντεύξεις είναι ότι οι Έλληνες σημαιοφόροι είναι αρκετά καλοί σε όλους τους παραπάνω τομείς αλλά δεν έχουν φτάσει ακόμα σε επίπεδο εξαιρετικών και μοναδικών ικανοτήτων που συνομήλικοί τους δεν μπορούν να καταφέρουν.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2012-08-08
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Λοιπά Θέματα:
Νόηση
Δημιουργική σκέψη
Κίνητρα στην εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Κίνητρα, εκπαίδευση, σημαιοφόροι
Περιγραφή:
104 σ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, samara_nikolina.pdf