Μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων πολιτιστικού τουρισμού: η περίπτωση του Μυστρά

Μεταπτυχιακή Εργασία 2521 557 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων πολιτιστικού τουρισμού: η περίπτωση του Μυστρά
Συγγραφέας:
Αποστολοπούλου, Μαρία
Επιβλέπων καθηγητής:
Τσίτουρας, Αναστάσιος
Περίληψη:
Ο πολιτισμικός τουρισμός είναι μια εναλλακτική μορφή τουρισμού που σκοπό έχει να αναδείξει, αλλά και να προστατεύσει την πολιτιστική κληρονομιά ενός τόπου.

Η ανάλυση που ακολουθεί αφορά τον πολιτισμικό τουρισμό στο Μυστρά, από τη στιγμή που είναι μια περιοχή με μεγάλο πολιτιστικό ενδιαφέρον.

Σκοπός της εργασίας ήταν η εξέταση των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από τον πολιτισμικό τουρισμό του Μυστρά και της στάσης των κατοίκων απέναντι σ’ αυτό το είδος τουρισμού.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των παλινδρομήσεων, ο τουρισμός έχει συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και γι’ αυτό το λόγο οι κάτοικοι επιθυμούν να αναπτυχθεί και άλλο τα επόμενα πέντε χρόνια.

Τέλος, η πλειοψηφία του δείγματος πιστεύει ότι ο πολιτισμικός τουρισμός έχει επιδράσει μέτρια στη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων και στην προστασία των αρχαιολογικών χώρων.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2007-11-12
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Βιομηχανία φιλοξενίας, ξενοδοχεία, εστιατόρια κλπ., τροφή και υπηρεσίες της
Λοιπά Θέματα:
Τουριστικό μάρκετινγκ - Ελλάδα - Λακωνία (Νομός) - Μυστράς
Tourism - Marketing - Greece - Lakonia (Nome) - Mistra
Αειφορική ανάπτυξη - Ελλάδα - Λακωνία (Νομός) - Μυστράς
Sustainable development - Greece - Lakonia (Nome) - Mistra
Λέξεις-κλειδιά:
Τουριστικό προϊόν, μάρκετινγκ, πολιτιστικός τουρισμός
Περιγραφή:
125 σ. : πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, Metaptychiaki17.pdf