Τα αγοραστικά κίνητρα της συμπεριφοράς του Έλληνα Καταναλωτή

Μεταπτυχιακή Εργασία 2317 203 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Τα αγοραστικά κίνητρα της συμπεριφοράς του Έλληνα Καταναλωτή
Συγγραφέας:
Χαδούλη, Ιωάννα
Επιβλέπων καθηγητής:
Τσίτουρας, Αναστάσιος
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τους παράγοντες εκείνους που προσδιορίζουν τα αγοραστικά κίνητρα των καταναλωτών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Αθήνας με τη διανομή ερωτηματολογίου. Συνολικά, συγκεντρώθηκαν τριακόσια πενήντα ερωτηματολόγια.
Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξετάσουμε τι είναι αυτό που παρακινεί τον καταναλωτή να πάει για ψώνια. Επίσης, να διακρίνουμε από τι και πώς επηρεάζεται η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών όσον αφορά τη συχνότητα επισκέψεων στα εμπορικά καταστήματα γενικά, ειδικά και στην ίδια περιοχή.
Τα κύρια αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα είναι ότι η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από ένα σύνολο παραγόντων που προσδιορίζουν τα κίνητρα που τους ωθούν να ψωνίσουν, τη συχνότητα επισκέψεων στα εμπορικά καταστήματα γενικά, ειδικά και στην ίδια περιοχή, την επιλογή των λειτουργικών ή άλλων παραγόντων για την αγορά ειδών νοικοκυριού. Τα κίνητρα αυτά είναι τα ηδονικά, η συνείδηση ποιότητας και αξίας, ο ρόλος της τιμής, η επώνυμη συνείδηση, οι σύντομες αγορές, η διασκέδαση, το ανακάτεμα με τον κόσμο, η αφοσίωση στα καταστήματα και τα προϊόντα, η σύγχυση κατά την επιλογή, η αγοραστική συνήθεια, η συνείδηση μάρκας, τα κοινωνικά κίνητρα και οι αγορές σαν διέξοδος.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2007-11-12
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Κοινωνικές επιστήμες (Γενικά)
Οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Καταναλωτική συμπεριφορά
Καταναλωτές
Καταναλωτική συμπεριφορά - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
Συμπεριφορά καταναλωτή, κίνητρα, αγορές
Περιγραφή:
172 σ. : πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, Metaptychiaki16.pdf