Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως μοχλός marketing για τις επιχειρήσεις

Πτυχιακή Εργασία 22412 452 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως μοχλός marketing για τις επιχειρήσεις
Συγγραφέας:
Μπίνη, Κωνσταντίνα, Ιωάννης
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού υιοθέτησης πράσινων πρακτικών από τις επιχειρήσεις με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση των σημείων σταθμών στην ιστορία της οικολογίας που συνέβαλλαν στην διαμόρφωση της αντίληψης γύρω από το περιβάλλον όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα. Ύστερα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση γίνεται η διασάφηση των εννοιών της βιωσιμότητας και του οικολογικού αποτυπώματος καθώς και η μεθοδολογία υπολογισμού του. Ακολουθεί αναφορά στα ηθικά πρότυπα και στις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων οι οποίες θα πρέπει να επιτυγχάνουν την οικονομική τους ανέλιξη χωρίς να υπονομεύουν την κοινωνική και περιβαλλοντική διάσταση. Κατόπιν της κάλυψης της θεματολογίας που άπτεται των περιβαλλοντικών ζητημάτων, εξετάζεται η έννοια του marketing με ιδιαίτερη εστίαση στο «green marketing». Πριν από την παρουσίαση της μεθοδολογίας της έρευνας, γίνεται λόγος για την βιωσιμότητα στο επιχειρείν ενώ παραθέτονται τρεις εταιρικές έρευνες οι οποίες προσεγγίζουν το θέμα.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-10-14
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Οικιακή οικονομία
Οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Οικολογία - Ελλάδα
Επιχειρήσεις - Περιβαλλοντικές απόψεις
Οικολογικό μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά:
Πράσινο Μαρκετινγκ, εταιρική στρατηγική, εταιρική κοινωνική ευθύνη, οικολογικό αποτύπωμα, βιωσιμότητα
Περιγραφή:
103 σ.:εικ.,πίν.,διαγρ.,σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

KonstantinaBini.pdf

2 MB