Ο ρόλος, τα προβλήματα και οι προοπτικές της εφοδιαστικής στα προϊόντα των αλυσίδων των σούπερ μάρκετ

Πτυχιακή Εργασία 2211 108 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο ρόλος, τα προβλήματα και οι προοπτικές της εφοδιαστικής στα προϊόντα των αλυσίδων των σούπερ μάρκετ
Συγγραφέας:
Ζωργιού, Αθηνά
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία εντάσσεται στα πλαίσια της πτυχιακής μελέτης του προγράμματος σπουδών του τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
Η πτυχιακή μελέτη έχει ως σκοπό να περιγράψει τον ρόλο της εφοδιαστικής αλυσίδας στα ελληνικά σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα στα προϊόντα τους και επιπλέον πόσο αυτή επηρεάζει την επιλογή καταστήματος από τους καταναλωτές.
Αναλύονται, λοιπόν, ο κλάδος των σούπερ μάρκετ και της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς και των εταιριών 3PL. Μελετήθηκαν ακόμη, οι προτιμήσεις των καταναλωτών ως προς τους διάφορους παράγοντες που μπορούν να τους επηρεάσουν, ώστε να επισκεφτούν ένα σούπερ μάρκετ. Στο τέλος της μελέτης συνάγονται συμπεράσματα όσον αφορά την σχέση μεταξύ εφοδιαστικής αλυσίδας - σούπερ μάρκετ - καταναλωτή.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2010-05-27
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Μεταφορές και επικοινωνίες
Λοιπά Θέματα:
Εφοδιαστική
Καταναλωτική συμπεριφορά
Σουπερμάρκετ
Λέξεις-κλειδιά:
Εφοδιαστική αλυσίδα, σούπερ μάρκετ, καταναλωτές
Περιγραφή:
187 σ. : πίν., διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

, zorgiou.pdf