Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας : εφοδιαστική αλυσίδα και συμπεριφορά καταναλωτή στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης

Πτυχιακή Εργασία 20149
Πρωτότυπος Τίτλος:
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας : εφοδιαστική αλυσίδα και συμπεριφορά καταναλωτή στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης
Συγγραφέας:
Μπασδέκη, Αλεξάνδρα Νικολέτα Χ.
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Η συνεχιζόμενη ύφεση της ελληνικής οικονομίας έχει δυσμενείς επιπτώσεις σε πολλά επίπεδα και κυρίως στο λιανεμπόριο. Όπως η ανεργία, τα λουκέτα, και η ανταγωνιστικότητα των προϊόντων τα οποία κυκλοφορούν στην αγορά.
Πράγματι, ο εμπορικός κόσμος και οι καταναλωτές διαπιστώνουν τη αυξημένη επενδυτική δραστηριότητα του λιανεμπορίου σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Πρόκειται για προϊόντα που παράγουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αξιοποιώντας την εμπιστοσύνη των πελατών τους και τις δυνατότητες μείωσης του κόστους χωρίς την αντίστοιχη μείωση της ποιότητας.
Στην παρούσα πτυχιακή μελέτη γίνεται στα πρώτα κεφάλαια μία βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με την εξέλιξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, στο νέο περιβάλλον της κρίσης.
Επιπλέον, με τη συλλογή και επεξεργασία στοιχείων τόσο από τα ερωτηματολόγια, όσο και από τις καταγραφές των τιμών διαφόρων προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, προσπαθήσαμε να καταγράψουμε, το προφίλ, τη στάση αλλά και το οικονομικό όφελος των καταναλωτών που προτιμούν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-03-08
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Εμπόριο
Διαχείριση νοικοκυριού. Εκπαίδευση καταναλωτών
Οικιακή οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας
Εφοδιαστική
Καταναλωτική συμπεριφορά
Καταναλωτές - Οικονομικές απόψεις
Ανταγωνισμός
Ανεργία - Ελλάδα
Καταναλωτική συμπεριφορά - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
ανεργία, ανταγωνιστικότητα των προϊόντων, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, μείωσης του κόστους, μείωση της ποιότητας
Περιγραφή:
146 σ. : πίν., διαγρ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

ΜΠΑΣΔΕΚΗ_ΟΟΟ_18.pdf

2 MB