Στάσεις των καταναλωτών σχετικά με τα brands και πρακτικές marketing των επιχειρήσεων στο χώρο της μόδας στο νέο περιβάλλον της κρίσης: εμπειρική διερεύνηση

Πτυχιακή Εργασία 20100 228 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Στάσεις των καταναλωτών σχετικά με τα brands και πρακτικές marketing των επιχειρήσεων στο χώρο της μόδας στο νέο περιβάλλον της κρίσης: εμπειρική διερεύνηση
Συγγραφέας:
Τζιβανάκη, Φωτεινή Ραφαηλία Π.
Επιβλέπων καθηγητής:
Μαλινδρέτος, Γεώργιος
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας μελέτης , με δεδομένο την ανάπτυξη και τις συνεχείς αλλαγές που δέχεται ο τομέας της μόδας είναι η διερεύνηση των στάσεων των καταναλωτών απέναντι στα brands, καθώς και με ποιες τακτικές οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να προωθούν τα προϊόντα τους και να ηγούνται από άλλες. Επίσης πως αντιδρούν οι καταναλωτές στα επώνυμα προϊόντα κατά τη περίοδο της κρίσης καθώς και το πως οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται και καταφέρνουν να επιβιώνουν στο νέο περιβάλλον της κρίσης.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-03-02
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Εμπόριο
Οικιακή οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Μάρκετινγκ
Ένδυση και ενδύματα - Ελλάδα
Καταναλωτική συμπεριφορά
Καταναλωτική συμπεριφορά - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
Συμπεριφορά καταναλωτή, προιόντα μόδας, πρακτικές μάρκετινγκ, οικονομική κρίση, γρήγορη μόδα
Περιγραφή:
68 σ. : διαγρ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

TZIVANAKI_OOO_2018.pdf

1 MB