Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου και τεχνοοικονομική ανάλυση για την προώθηση και πώληση κρητικού ελαιολάδου στο εξωτερικό

Πτυχιακή Εργασία 19707 370 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου και τεχνοοικονομική ανάλυση για την προώθηση και πώληση κρητικού ελαιολάδου στο εξωτερικό
Συγγραφέας:
Κονταράτος, Μάριος Ν.
Επιβλέπων καθηγητής:
Μιχαλακέλης, Χρήστος
Περίληψη:
Για την εκκίνηση μιας επιχείρησης αδιαμφισβήτητα χρειάζεται η εκπόνηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου, πόσο μάλλον στην δύσκολη για την οικονομία και τις επιχειρήσεις εποχή που ζούμε. Έτσι, εκπονήθηκε το παρόν για την προώθηση και πώληση κρητικού ελαιολάδου στο εξωτερικό μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Η ομάδα που θα απαρτίζει το εγχείρημά μας, θα αποτελείται από άτομα που θα κατέχουν ρόλους που να καλύπτουν της ανάγκες μια σύγχρονης επιχείρησης, όπως ιδρυτή/ιδιοκτήτη, οικονομικό διευθυντή, social media και marketing manager κ.ά.
Αναλύοντας την αγορά και εξετάζοντας τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της επιχείρησης, αλλά και τις ευκαιρίες και τους επιχειρηματικούς κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσει, διακρίνεται ότι είναι εφικτό να υπερνικηθούν οι δυσκολίες και να επικρατήσει του ανταγωνισμού που είναι σχεδόν ανύπαρκτος. Για την διαφήμιση και την προώθηση της πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθούν πλέον σύγχρονοι και επιτυχημένοι τρόποι διαφήμισης μέσω του διαδικτύου, πράγμα που έχει αποδειχθεί τα τελευταία χρόνια αν αναλογισθεί κανείς και την αύξηση που υπάρχει στην χρήση αυτού του τρόπου διαφήμισης.
Τέλος, αφού εξετάσουμε τα οικονομικά στοιχεία, όπως έσοδα, έξοδα, σημείο μηδέν κ.ά. που προκύπτουν και μελετώντας τις προβλέψεις ενός πιθανού οικονομικού σχεδίου σε βάθος πέντε ετών, συμπεραίνουμε ότι η επιχείρηση μπορεί να είναι βιώσιμη και να έχει ανοδική πορεία παράγοντας ένα ικανοποιητικό ποσό κέρδους μετά τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-10-05
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Εμπόριο
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Τεχνολογία της πληροφορίας
Λοιπά Θέματα:
Διεθνές εμπόριο
Μάρκετινγκ εξαγωγών - Ελλάδα
Ελαιόλαδο - Μάρκετινγκ
Ελαιόλαδο - Βιομηχανία και εμπόριο
Λέξεις-κλειδιά:
Επιχειρηματικό-σχέδιο, επιχείρηση, οικονομικό-σχέδιο, ελαιόλαδο, εξωτερικό
Περιγραφή:
52 σ. : εικ., πίν., διαγρ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0