Το προφίλ χρηστών πιστωτικών και χρεωστικών καρτών

Πτυχιακή Εργασία 19688 229 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Το προφίλ χρηστών πιστωτικών και χρεωστικών καρτών
Συγγραφέας:
Σάντας, Γεώργιος Η.
Επιβλέπων καθηγητής:
Σαΐτη, Άννα
Περίληψη:
Οι πιστωτικές κάρτες ως τραπεζικό προϊόν άρχισαν να γίνονται ιδιαίτερα δημοφιλείς στη χώρα από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 με τη δημοτικότητά τους να εκτοξεύεται μετά το 2000, οπότε οι τράπεζες προωθούσαν τη χρήση τους με κάθε επικοινωνιακό μέσο. Με την έλευση της οικονομικής κρίσης η προώθηση και η χρήση τους περιορίστηκε και τα κριτήρια χορήγησης πιστωτικών καρτών έγιναν ιδιαίτερα αυστηρά. Η εφαρμογή των capital control έκανε τα πράγματα ακόμη πιο περίπλοκα, καθώς η δυνατότητα ανάληψης μετρητών περιορίστηκε και οι μεγάλες αγορές μπορούν να πραγματοποιούνται μόνο με πλαστικό χρήμα. Όταν το απαιτούμενο ποσό για μια τέτοια αγορά είναι διαθέσιμο τότε τα πράγματα είναι απλά, όταν όμως το ποσό δεν είναι διαθέσιμο στο σύνολό του, τότε η πιστωτική κάρτα είναι μονόδρομος. Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η ελληνική οικονομία, το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας είναι αποκλεισμένο από αυτή την δυνατότητα, σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να σκιαγραφήσει το προφίλ των χρηστών πιστωτικών καρτών στην Ελλάδα κατά το έτος 2016, σε μία περίοδο βαθιάς οικονομικής ύφεσης που διακρίνεται από περιορισμό των δυνατοτήτων χρηματοδότησης και κατανάλωσης.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-10-09
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Οικονομία
Λοιπά Θέματα:
Πιστωτικές κάρτες - Ελλάδα
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες - Ελλάδα
Καταναλωτές
Καταναλωτές - Ελλάδα
Λέξεις-κλειδιά:
Αντίληψη, Πιστωτικές Κάρτες, Προφίλ Χρηστών
Περιγραφή:
109 σ. : εικ., πίν., διαγρ., σχ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

OOO_ΣΑΝΤΑΣ_2017.pdf

2 MB