Methods and Tools for Human-centric Business Process Management – Comparative Study

Μεταπτυχιακή Εργασία 19397 822 Αναγνώσεις

Πρωτότυπος Τίτλος:
Methods and Tools for Human-centric Business Process Management – Comparative Study
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μέθοδοι και εργαλεία για την διαχείριση ανθρωπο-κεντρικών επιχειρησιακών διεργασιών - Συγκριτική Μελέτη
Συγγραφέας:
Ρούτης, Ιωάννης, Τηλέμαχος
Επιβλέπων καθηγητής:
Νικολαΐδη, Μαρία
Περίληψη:
Η Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPM), ως μεθοδολογία, υπήρξε για πολλά χρόνια το πρότυπο για την οργάνωση των εργασιών μέσα σε μία επιχείρηση, υλοποιώντας επιχειρηματικές διαδικασίες. Αυτή η προσέγγιση υιοθετήθηκε καθώς μοιάζει ιδανική για την διαχείριση των εργασιών ρουτίνας που κάθε οργανισμός πρέπει να φέρει εις πέρας σε καθημερινή βάση. Παρόλα αυτά, καθώς η οργανισμοί, την σημερινή εποχή, σε ολόκληρο τον κόσμο, τείνουν να απασχολούν όλο και περισσότερους υπαλλήλους με υψηλό γνωστικό υπόβαθρο, η παραπάνω προσέγγιση μοιάζει να γίνεται ακατάλληλη για την διαχείριση εργασιών σε υψηλού γνωσιακού περιεχομένου εργασιακά περιβάλλοντα. Για το λόγο αυτό, γίνεται προσπάθεια από τον ακαδημαϊκό κόσμο εύρεσης εναλλακτικών προσεγγίσεων για την διαχείριση εργασιών σε ανθρωποκεντρικά εργασιακά περιβάλλοντας έντονου γνωστικού περιεχομένου. Τρεις από αυτές τις προσεγγίσεις, η Adaptive Case Management, η Subject-Oriented Business Process Management και η Notify & Register μεθοδολογία, εξετάζονται στα πλαίσια αυτής της διπλωματική μελέτης. Προκειμένου να αποκτηθεί μια σφαιρική άποψη και γνώση για καθεμία από αυτές τις θεωρίες, η βιβλιογραφία και η σχετική έρευνα πάνω στην οποία στηρίζονται αυτές οι μεθοδολογίες αυτές παρουσιάζονται, καθώς δημιουργείται και από ένα μεταμοντέλο για κάθε μια από τις προσεγγίσει αυτές. Τα μεταμοντέλα αυτά αξιολογούνται μέσω μιας κοινής μελέτης περίπτωσης στο ίδιο ανθρωποκεντρικό περιβάλλον, τον τομέα της Υγείας. Ο τομέας αυτός επιλέχθηκε, και πιο συγκεκριμένα η μελέτη περίπτωσης για την περίθαλψη ενός ασθενούς, καθώς αποτελεί ένα ευέλικτο και συνεχώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον, το οποίο είναι και ανθρωποκεντρικό αλλά και υψηλού γνωσιακού περιεχομένου. Τέλος, λαμβάνει χώρα μια συγκριτική μελέτη ανάμεσα σε αυτές τις τρεις ανθρωποκεντρικές προσεγγίσεις, με σκοπό να γίνει μια σύγκρισή των σημαντικότερων χαρακτηριστικών τους, αλλά και μια αντιστοίχιση των στοιχείων των μεταμοντέλων που δημιουργήθηκαν όπου αυτό καθίσταται δυνατόν. Με αυτό τον τρόπο, εξετάζεται το πόσο πιθανό είναι για τους επιχειρησιακούς αναλυτές να διαφοροποιήσουν αυτό βασισμένο στον άνθρωπο κομμάτι της Business Process Management, ώστε να γίνει πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό, κάνοντας το πιο ευέλικτο, πιο προσαρμόσιμο και ανθεκτικότερο στις αλλαγές.
Ημερομηνία κατάθεσης:
2015
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Αγγλικά
Θεματικές Κατηγορίες:
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Επιστήμη των υπολογιστών
Λοιπά Θέματα:
Υπηρεσίες επίλυσης τεχνικών προβλημάτων
Λέξεις-κλειδιά:
BPM, Adaptive Case Management, Subject-Oriented Business Process Management, Notify & Register, μεταμοντέλο, Τομέας Υγείας
Περιγραφή:
89 σ.:εικ.
Άδεια χρήσης:
19429 Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0

Routis_PMSIT_2015.pdf

2 MB